Dagens nerladdningstips - Småbarns frisyrer

2013



Jag får ofta kommentarer och frågor där folk frågar om jag kan tips på småbarns frisyrer, för det är svårt att hitta. Det tycker jag också, eftersom jag vill att mina simmars småbarn fortfarande ska se ut som småbarn och inte ha hår ner till midjan. Men här har jag tagit fram några favoriter!
Denna frisyren är nog min favorit, den är supersöt och passar perfekt på småbarnen! Som ni kan se är det Anubis som gjort en retexture på den, anledningen till att ni inte kan hitta den på Anubis hemsida är för att den bara är upplagd på Anubis facebook sida! Så jag har lagt in direktlänkar till nerladdningen, all cred till Anubis dock! Ni klickar bara på vilken ni vill ha (sims3pack eller package), om ni vill ha för alla åldrar måste ni ladda ner alla tre!

Utan rosetter:

För vuxna: Package / Sims3Pack

För barn: Package / Sims3Pack

För småbarn: Package / Sims3Pack

Med rosetter (inte tillgänlig för småbarn):

För vuxna: Package / Sims3pack

För barn: Package / Sims3pack

En annan söt frisyr som är en retexture från Paintstroke! Passar väldigt bra på småbarnen och jag använder den en del. Den fungerar för alla åldrar.
Ännu en fin firsyr, denna från Editsim! Har inte själv det, eftersom jag hittade det nu när jag kollade runt! Men jag kommer nog att ladda ner det! Om ni scrollar ner på Editsim (en bra bit) så kommer ni hitta en massa frisyrer som finns tillgänliga för småbarn, jag kan inte lägga in alla, så gå in och kika själva om ni känner för det.
 



Reinhild

http://simsgirl.blogg.se

Du räddade mitt liv. Nejmen det brukar ta mig flera timmar att hitta frisyrer till småbarn. Tack!!! <3

Din blogg äääääger! Kollar in den 24/7 typ. Dina inlägg inspererar jättemycket också. <3 BÄST!!

Svar: Superbra!Tack så mycket! Vad glad jag blir, verkligen!! :D
spacesims.blogg.se


Reinhild

http://simsgirl.blogg.se

Kan du göra ett sånt här inlägg fast med småbarn / barnhår till killar? :)

Svar: Det kan jag nog göra :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5