Dåligt med bloggning

2013



Hejsan! Jag tänkte bara säga att de två närmaste veckorna är ganska intensiva när det kommer till skolan, så jag kommer nog inte hinna spela Sims alls på vardagarna. Tråkigt men sant, detta betyder att uppdateringen kanske blir lite sämre, förutom Dagens nerladdningstips så är uppdateringen om mina familjer i sims alltid två inlägg som dyker upp. Så om ni har något speciellt ni vill att jag ska skriva om, så säg gärna till, för om jag får tid över så skriver jag gärna om det! :)
 
Bjuder på en fin Misha-gif istället för en sim.



Anonym

Hejhej!
Jag vet inte om mina frågor kom fram förut för mitt internet slutade funka...
Men iaf!

1 Är .rar filer och .package filer samma sak? Asså installerar man det på samma sätt?

2. När man installerar .package filer, ska man trycka på den lilla rutan i hörnet sen kommer den där andra rutan upp, ska man sen ta; Extract to > dokument > Electronic arts > sims 3 > mods > package?

3. Om man installerar .sims3package filer (tror jag det heter) Kommer det med buggar som det gör när man laddar ner från sims 3's sida?

4. Kan du tipsa om lite sidor där man kan hitta snygga kläder till killar? Jag hittar inga :c

Svar: Hej, din fråga kom fram och jag svarade på den för några minuter sen! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5