Inte simsrelaterat: Tera

2013



Detta är inget sims-relaterat inlägg, men jag kände att det kunde vara kul att skriva om eftersom att detta också är ett utav mina favoritspel! I alla fall så har säkert några utav er hört talas om spelet TERA, för er som inte vet så är det ett fantasy onlinespel. Man skapar en karaktär, där man väljer vad för slags varelse man vill vara, sen är det bara att spela! Man får göra uppdrag som bygger på en historia, samtidigt som man levlar (går upp i nivåer). Jag tycker att detta spelet är skitkul, och väldigt roligt att spela vid sidan av allt Sims-spelande! Det är gratis också, även om man såklart kan köpa saker i spelet och det kommer snart till Steam! Ni kan läsa mer om spelet och ladda ner det här!
 
Själv har jag tre karaktärer, två människor, där en är en warrior och en är en archer, sen har jag även en Elin som är en priest! Jag har inte spelat så länge, så den karaktären som är högst i level är min archer som är på level 22. Här är i alla fall några bilder från mitt spelande, jag vet inte om det är något ni skulle vilja se ibland? Det är ett otroligt vackert spel!



Batman

Vänta nu. Är det HELT gratis? Att ladda ner alltså? Och kostar det riktiga pengar om man vill köpa något i spelet?? Annars verkar det riktigt kul :D

Svar: Japp, det är helt gratis att spela det! Sen kan du såklart köpa extra saker till spelet :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5