Kailey's Lookbook #1

2013



Jag tänkte att jag kunde börja med Kailey's Lookbook, det kanske kommer bli fler simmare senare, men just nu kommer det bara vara Kailey! Det går helt enkelt ut på att jag en gång i veckan ger Kailey en outfit, fotograferar och lägger ut här på bloggen, med länkar dit man kan ladda ner kläderna. Jag kommer försöka göra detta en gång i veckan, men det kan bli så att jag inte alltid har tid. Jag hoppas ni kommer tycka att detta är något roligt! Tyvärr så tänkte jag inte på detta när jag fotade Kailet, så skorna kommer inte synas.
 
Skjorta - Liegt/Americanhorrorsimblr
Jeansshorts - Universitetsliv
Skor - SimsPendly



Anonym

Hej grym blogg!! :D var kan man hitta kaileys hår, ögonbryn och hud? :)

Svar: Kaileys hår måste jag nog leta ett tag för att hitta, ögonbrynen är härifrån http://www.modthesims.info/download.php?t=491601 och huden vet jag tyvärr inte :/
spacesims.blogg.se


kimssims

http://kimssims.bloggplatsen.se/

OK NU SKRIVER JAG OCKSÅ I CAPS FÖR DU KOMMER SVARA I CAPS OCH JAG VILL OCKSÅ SKRIKA! HON ÄR SÅ SJUKT SÖT! DÖR LITE, OK. >.<

Svar: SHIT YOU KNOW ME WELL OKEEY!! I KNÖW I LÖVE HÖR, SHEEEESHHH!! NU MÅSTE JAG BARA GÖRA EN SÖT/SNYGG KILLE TILL HENNE SÅ DOM KAN FÅ SÖTA BARN OKKK BRA!! :D (kände att detta var ett fullt normalt och fint svar, eheh)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5