Ny sim - Kailey!

2013



Igår kväll/eftermiddag så gjorde jag en ny sim, Kailey! Det tog ett bra tag, men jag måste säga att jag är riktigt nöjd!  Jag har tänkt utforska Universitetet lite mer, då jag känner att jag inte gjort det så mycket! Så jag flyttade in lilla Kailey i ett hus i Sunset Valley. Nu en massa bilder på Kailey!
 
 
Så, gillar ni henne lika mycket som jag gör? :)



Gud vad söt hon va!

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se


Sara, Simsdeluxe

http://simsdeluxe.bloggplatsen.se

Superfin!

Du, jag behöver din hjälp (igen! haha!) med en WCIF. Tröjan som grundaren av din PGC hade. Du vet den rosa med nallar på. Vet du var den är ifrån? Jag har den i mitt spel och har nu gjort en önskesim som har den tröjan och vill kunna hänvisa till stället den finns att ladda ner.

Svar: Tack! Här finns tröjorna: http://shockshame.tumblr.com/post/30887597286/i-usually-make-a-bunch-of-crap-for-my-personal-use
spacesims.blogg.se


Hon var ju sjukt söt!

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se


Sims3tjejen

http://sims3tjejen.bloggplatsen.se

GUD VAR SÖT!!!!!!!!!!!!!!!!! Dina simmar blir alltid hur söta och fina som hälst!

Svar: Åh, tack så mycket! :)
spacesims.blogg.se


Hon är en av de sötaste simmar jag sett!

Svar: Tack så mycket! :D
spacesims.blogg.se


Caroline

Åh hon var jätte söt :'> påminner lite om din PGC familj, mamman där.

Svar: Tack! Tycker du? Haha, det tycker inte jag, bara den här uppåt näsan :)
spacesims.blogg.se


Jättefin!! :D

Svar: Tackar! :)
spacesims.blogg.se


Kimssims

http://kimssims.bloggplatsen.se/

Så sjukt snygg, fidde! du har verkligen lyckats göra hennes ansikte så att hon inte ser ut som dina andra simmar! :D <3

Svar: Yaay, i will always löve her o.o TACK du! :D <3
spacesims.blogg.se


Hanna

Hej! Hur får du munnen så fin? Överläppen går ju upp ganska mycket.. Om det är någon speciell mun du laddat ner eller något kan du då länka den? Och kan du länka huden du använde till denna simmen? :)

Svar: Hej, till munnen har jag inte använt några speciella sliders eller så. Jag gjorde överläppens bredd ganska liten och sen höjde jag munnens form en del. Huden kommer jag inte ihåg var jag fått den ifrån, men jag kan kolla i spelet om det står :)
spacesims.blogg.se


Hanna

Okej det skulle vara snällt! :)


Var kan man få tag på hennes hår?

Ursnyggsim.se!

Svar: Här: http://eternila.tumblr.com/post/46272504024
Tack! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5