Broke Legacy - Generation 1 Del 3

2013



Emelie träffade Marshall flera gånger, de hängde väldigt ofta på sommarfestivalen i Twinbrook.
En kväll plockade Emelie blommor i parken tills hon stötte på en vildhäst, den verkade dock inte så förtjust i Emelie.
Emelie bestämde sig en dag för att visa vad hon faktiskt kände för Marshall så hon kysste honom, bara sådär! Det var dock inte så uppskattat från hans sida, eftersom han var gift. Aja, bättre lycka nästa gång, eller hur?
Emelie besökte istället Sommarfestivalen och hoppade studsmatta.
Nästa dag hälsade Emelie istället på sina nya grannar och träffade Noel!
Emelie bjöd tillslut med Noel till sommarfestivalen, där de åkte rullskridskor!



Candoris

http://thesimsblogg.wordpress.com

Hon är ju bara för fin! Kul att se att du verkar ha hittat tillbaka lite spelglädje :D

Svar: Tack! Ja, det känns som det går på rätt håll i alla fall! :)
spacesims.blogg.se


Meia

Många the sims bloggar pratar om festivaler, men jag hittar verkligen ingen :o

Och så undrar jag hur man reser till andra städer och om man kan göra det utan att ha destination?

(om det finns en ruta som du kan kryssa i så jag får se när du svarat, kryssa i den då, tack<3)

Svar: Hej! Först och främst måste du ha expansionspaketet Årstider, sen när du spelar kommer det att komma upp som en händelse i spelet att det är festival. Du kan du gå ut i stadsläget och så kommer du se en stor bild med ett tält, där är festivalområdet! :)
Det ska finnas ett mod som gör att du kan åka till olika städer, tyvärr vet jag inte vad det heter eller hur det fungerar.
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5