Simtävling - Mode Röstning

2013



Nu är det återigen dags för röstning, denna veckans tema var ju mode och det var roligt att se alla bilder. Det är ni som röstar denna veckan också. Det är nio simmar kvar och en kommer att åka ut. De som inte skickat in bilder än kommer ha förra veckans bilder, men det kommer att uppdateras när jag fått in deras bilder.

1. Yennifer Aughn av Simstjejerna
Motivering: Hon ska plåtas som en ''bad teacher''.
2. Lumen Fox av Candoris
Motivering: -
 3. Maya av Othersims
Motivering: Denna gången tog det tid för mig att komma på vilket tema jag skulle ha. Men sen slog det mig att jag självklart skulle välja rock eftersom det står mig varmt om hjärtat! En känd "rocktidning" är ju Rolling Stone, därför valde jag att göra bilderna som om de var tagna från den tidningen. 
Anledningen till varför jag gjorde bakgrunden på två utav bilderna suddiga var för att få Maya att poppa ut ur bilden, det är ju faktiskt hon som ska stå i fokus eftersom hon representerar kläderna som skall säljas. Bakgrunden i sig valde jag att ha för att de skulle få den lite rockiga stilen i bilden. Sist men inte minst, Kläderna är den perfekta utekvälls outfiten för dig som är rockare helt enkelt! 
4. Bea Gadd av Elina
Motivering: När jag hörde mode vart jag super glad! Inspirationen flödade genom mitt huvud och jag bestämde mej för ett "Vouge" omslag med temat steetsyle i New York city.
5. Roxanne av Louise
Motivering: -
6. Ameena Fow av Mapachasims3
Motivering:Det är ju ganska ''inne'' med lite enklare kläder just nu, och då tänkte jag bara, jeans, och en enkel tröja och en snygg frisyr. Svårare än så är det inte.
7. Lizzie Clark av Linnsims3
Motivering: Jag gjorde så hon fick en ganska cool stil och tog då en gata som bakgrund.
8. Sophia de Beaufort av SimsDeluxe
Motivering: När jag tänkte på klädfotografering blev jag helt ställd först. Jag kan ju absolut ingenting om sånt. Sedan tänkte jag på att en badklädesphotoshot kunde passa nu när Island Paradise nyligen släppts och det dessutom är sommar och varmt här i Sverige och här är resultatet! 
9. Alexia Crainberry av Simsplaneten
[Förra veckans tema]
Motivering: Att vara utstött i en underlig värld av schack.
 
VIlken av simmarna denna veckan var din favorit?
  
pollcode.com free polls 



"Rolo & Dream"

http://simnation.blogg.se

Fina bilder! Det blir svårt att rösta... Hmm, måste tänke lite

Svar: Ja, inte är det lätt inte!
spacesims.blogg.se


Mjao

Jag förstår inte hur ni får era bakgrunder? Jag förstår heller inte hur man använder backdrop :P

Svar: Folk bygger nog studios, alltså rum med saker i och redigerar :)
spacesims.blogg.se


Annika

http://blogofphoto.webblogg.se

Denna gång gick rösten igen till Maya. Helt otroliga bilder! :)


Vintersol

http://www.vintersol.webblogg.se

Roxanne av Louise röstar jag på :)


Sanna

Alltså misstar jag mej, eller har du bytt ut Simsdeluxe's bilder? Hade man inte skickat in bilderna innan lördagen skulle man väl tävla med förra veckans bidrag? Jag är ju inte med men det känns orättvist för dom andra... Kram!

Svar: Det är helt korrekt att jag gjort! Dock så är det ju egentligen bara personen som skickar in sent som förlorar på det, eller hur? Fast du kanske tänkte att det var för att den personen som skickar in senare har sett de andras bilder och det kan ju kännas orättvist. Men tävlingen är ju mest en rolig grej tycker jag! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5