The Sims 4 - Läckta bilder

2013



Jag har ju inte skrivit så mycket om Sims 4, så jag tänkte passa på att skriva lite om det nu när det har "läckt ut" bilder från spelet. Själv så ser jag fram emot det väldigt mycket! Jag förstår faktiskt inte riktigt varför folk blir så upprörda över att det kommer ett nytt Sims, jag menar - folk vill tjäna mycket pengar och hur mycket pengar har inte EA tjänat på alla Sims-spel? Att folk också tycker det är dåligt eftersom de redan lagt ut pengar på 3an - man måste inte köpa Sims 4 när det släpps, det är liksom frivilligt.
 
 
Jag vet också att det är många som klagat på grafiken och tycker den ser sämre ut - vilket jag verkligen inte håller med om! Har ni kollat på all runt omkring simmarna, husen och naturen? Jag tycker det ser riktigt bra ut! Sen har de knappast börjat med detaljarbetet på spelet. Sen är det också många som inte gillar de nya simmarna, men jag måste säga att jag verkligen tycker om dem! Eller det jag sett av dem. Jag vill inte att Sims ska bli ett "verklighetstroget"-spel, eftersom det då skulle förlora sin charm - man ska bli lite irriterad på sina simmar när det står och stor bölar i flera dagar för att grannens katt dog utanför deras dörr. Förstår ni vad jag menar? De här småsakerna som gör att vi gillar Sims så mycket! Jag läste kommentarerna där jag hittade bilderna och det var någon som skrev att simmarna såg lite mer ut som "cartoons" och det kan jag faktiskt hålla med om, men samtidigt så är det en stil jag gillar!
 
Nej, jag är verkligen positivt inställd till detta och tror det kommer bli skitbra! Men det är alltid roligt att höra vad ni tänker och tycker, så släng in en kommentar om ni känner att ni har nån! :)



Yasmine

Älskar det här inlägget för tycker som du. att det är många som är negativt inställda.tycker det ska bli super att det kommer ut. men jag kan tycka att sims gubbarna ser lite konstiga (som sims gubbarna man spelar på facebook). allt är ju inte färdigt i spelet säger dom ju, dom har ju detaljerna kvar. så hoppas dom ändrar det, annars får jag leva med det;)
vill oxå säga att jag verkligen älskar din blogg:)<3

Svar: Precis, det är ju mycket jobb kvar med spelet! Kul att du gillar inlägget och bloggen, alltid roligt att höra! :D
spacesims.blogg.se


Candoris

http://thesimsblogg.wordpress.com

Jag tror att den där upprördheten handlar mer om att den utannonserades innan de ens var färdiga med 3:an, det hade varit smartare av EA att vänta tills folk börjar undra när nästa grej från sims ska komma ut. Bättre försäljningssiffror och mer pengar i fickan för lilla EA. Som det är nu vill folk antingen inte köpa de nya ep/pp i väntan på 4:an eller tvärtom.

Men jag har verkligen börjat se fram emot 4:an nu! :D Ska bli så himla spännande att få se vad de har ändrat på och så. Jag hoppas att skillnaden är någorlunda stor faktiskt, jag vill inte att det ska kännas som att man fortfarande spelar 3:an, men självklart vill man ändå känna igen sig.

Simshumorn är den viktigaste komponenten i sims, men jag är inte det minsta orolig för att de har tagit bort det ;)

Svar: Kan ju vara så också, minns dock att folk var ganska upprörda när de skulle släppa Sims 3 också, menmen :) Jag undrar också vad "den stora skillnaden" mellan sims 3 och sims 4 kommer vara! ^^
spacesims.blogg.se


Jag håller faktiskt med dig. Jag var lite skeptisk dock precis när dem berättade om The Sims 4. Men nu känner jag att det kanske kan bli kul med ett nytt sims. Jag älskade tvåan och det här ser lite ut som tvåan förutom att det är mycket bättre prestanda på allt. Och husen ser ju helt underbara ut! Och som sagt är ju inte allt riktigt klart än.

Personer som tycker att spelet ser dåligt gjort ut tittar nog snabbt på bilderna. Jag tycker i alla fall att det ska bli sjukt kul med ett nytt sims, men jag kommer nog inte lämna 3:an bakom mig. (:

Svar: Precis! :)
spacesims.blogg.se


Chaos

http://chaossims.blogg.se

Längtar så sjukt mycket! :D Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka än men det är definitivt något jag kommer testa i alla fall. Man kan ju inte säga något innan man prövat, det har ju faktiskt inte ens kommit ut ännu :)

Svar: Ja, man ska inte dömma för snabbt! :)
spacesims.blogg.se


Annika

http://blogofphoto.webblogg.se

Jag tycker simmarna ser ut som simmarna i Simssocial på Facebook. Jag har aldrig gillat Simssocial, så det är väl därför jag inte gillar 4.an då de har liknande grafik :/

Iaf, så känner jag mig inte färdig med 3.an ännu. tänk vad länge det tar innan 4.an får sina årstider, husdjur, universitetsliv osv. Och när de har gjort tillräckligt med EP till 4an, så kommer väl strax sims 5.an då också.

Svar: Jo, så kan man ju känna och man måste ju inte börja spela 4an, eller så kan man börja spela det när man känner att man är "färdig" med 3an :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5