Jag skapar en sim!

2013



När jag såg att Simsdeluxe hade gjort en skapa-en-sim-video blev jag också lite inspirerad till att göra en! Sen är det många som frågat om det också, så här är en! Som ni kanske kan se är jag väldigt förvirrad för jag visste inte riktigt vad jag ville göra, så kan inte heller direkt säga att simmen är en utav mina bästa. Men det är ungefär så här jag jobbar i CAS och ja jag provar nästan alltid allting på mina simmar!
  



Madde

Önskar verkligen jag också kunde ladda ner sådär mycket! men tyvärr har mitt sims lagt av..

Svar: Jaa, nackdelen med CC är ju att det verkligen drar ner spelet, speciellt om man inte från början har en superdator! :(
spacesims.blogg.se


Klara

vad har du för dator som klarar av allt CC? :O

Svar: Min dator är inte så bra, det är en bärbar hp och jag rekomenderar inte den till de som vill spela Sims :)
spacesims.blogg.se


Anna

Vill ha din CC <3 haha

Svar: Haha! :)
spacesims.blogg.se


Anonym

Hej! Jag lånade inte bakgrunden. Jag kunde inte ställa den här frågan i frågelådan men jag undrar om du kan lägga ut några hårnedladdningar?

Svar: Hej! Jag brukar tipsa om lite frisyrer då och då, men är det något mer specifikt du menar (korta frisyrer, lockiga osv)? :)
spacesims.blogg.se


Matilda

Mitt namn försvann jag jag vill ha några korta men också några mellan långa.

Svar: Okej! :)
spacesims.blogg.se


Tilda

Varifrån har du laddat ner alla dessa sliders? :)

Svar: Jag har laddat ner en del sliders från andras "sliders mappar". Skrev dock ett inlägg för ett tag sedan om mina sliders och var man kan ladda ner dem, http://spacesims.blogg.se/2013/july/sliders-guide.html#comment :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5