Önskesim #18 - Hannah Timber

2013



Har tagit mig i kragen och gjort en önskesim, insåg nämligen att jag inte gjort en på säkert en månad. Så här är Hannah Timber, önskad av Kakan!
Biografi: Hannah hade en väldigt bra barndom, hennes föräldrar var mycket rika och hon fick allt hon pekade på. Hon hade många vänner men hon har alltid varit retad för sin vikt, det enda hon gjorde när hon var liten var ju just att sitta i soffan och peka på det hon ville ha så kom någon och hämtade det åt henne medan hennes mamma gav henne kakor och godis. Nu på senare tid har hon lärt sig att älska sig hur hon än ser ut och nu ska hon bli den bästa stylisten som världen någonsin skådat!
Beskrivningen av hur simmen ser ut: Hon ska vara kurvig, med rätt breda höfter osv lite sådär naturligt rund och mjuka former, hon ska vara ganska blek. Runt ansikte, runda former och fylliga läppar. fräknig.
Stil: Hannah älskar pastellfärger och vitt, inget svart här inte! Hon är väldigt femenin av sig och trivs bäst i klänningar och kjolar. 
 
Hur jag tänkte mig simmen: Jag blev först och främst glad, för detta är den första önskesimmen som jag har gjort som skulle vara kurvig och inte pinnsmal! Jag gav simmen lite kraftigare ansiktsdrag men försökte ändå behålla den runda och mjuka formen. Hon har ögonbryn som är väldigt markerade eftersom de är svarta, men jag tyckte det gav simmen ett bestämt uttryck, hon ser ut som en tjej som "inte tar någon skit".
 
 Vardgskläder | Finkläder | Pyjamas | Badkläder | Idrottskläder | Ytterkläder
[vet inte vad som hände med första bilden när jag redigerade den...]



simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Gud vad fin!! Älskar att hon inte är pinnsmal! Fick världens lust att göra en ny sim nu haha

Svar: Tack så mycket! Roligt, tycker du kan göra en sim då! :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5