Dagens nerladdningstips - Udda tavlor

2013



Innan ni får se dagens nerladdningstips tänkte jag bara berätta att jag är på ridläger idag och imorgon, samt att de som gått vidare i "simtävlingen" kommer presenteras ikväll! Sen ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen men om det är något jag inte känner för att göra just nu så är det att blogga och spela Sims, kul va? Hoppas båda delarna kommer tillbaka snart.
 
Dagens nerladdningstips är dessa lite udda men balla tavlor! Perfekta att dekorera era simmars hem med, gjorda av Liasims.
 



Candoris

http://thesimsblogg.wordpress.com

Snygga tavlor! Och det kommer ju alltid svackor när det kommer till spelande och bloggande. Dessutom är det ju sommar och så mycket annat att göra så det är ju helt i sin ordning att inte sitta framför datorn och simma när man kan simma i hav och sjöar istället ;)

Svar: Precis, ibland behöver man få göra något annat :)
spacesims.blogg.se


SIMSIM

när kommer deltagarna till tävlingen upp
?????????????

Svar: om en liten stund! :)
spacesims.blogg.se


Fanta

Snygga Tavlor


p.s din blogg är super


Simlisch

Älskar såna tavlor! såå coola! Du får gärna tipsa om mer tavlor, som tex till köket :3

Svar: Om jag hittar några ska jag absolut göra det! ^^
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5