Den andra simmen

2013



Som jag skrev igår så gjorde jag två simmar och detta är den andra! Jag var ganska inspirerad av Arwen från Sagan om ringen. Jag vet inte riktigt, kände för att göra någon alvliknande sim och tycker inte hon blev så dålig ändå. Eller vad tycker ni? :)
 
Frisyr | Klänning (kommer med Dragon Valley)



Candoris

http://thesimsblogg.wordpress.com

Jättefin! Blev lite kär i henne. Och mycket kär i hennes ögonbryn ^^ haha annars brukar jag inte lägga märke till ögonbryn över huvud tagen, så det är lite märkligt. Är det ögonbryn från grundspelet eller något du laddat ner?

Svar: Tack! Jag har använt nerladdade ögonbryn, och om jag inte har helt fel är det dessa: http://www.modthesims.info/download.php?t=491601 :)
spacesims.blogg.se


Annika

http://blogofphoto.webblogg.se

Kan du göra något inlägg hur man får bra bilder när man fotar i spelet? Om man vänder skärmdumpskameran i spelet blir det ju oftast kantigt runt simmen :S

Svar: Jag använder alltid kameran i spelet, men jag kan ge några tips om hur jag gör! :)
spacesims.blogg.se


Caroline

Tror du att du kan göra så att simmen i din profilbild, alltså killen med tatueringar går att få nedladdat? o: han är så jäkla snyggt gjord! Vore skit kul.

Svar: Jag vill tyvärr inte dela med mig utav honom riktigt än. Men vad kul att du gillar honom! :)
spacesims.blogg.se


hehe.

så söt hon är. <3
+ jag har en liten random fråga , kostar WinRAR för det står att man får testa det i 40dagar sedan kostar det? är det sant?

Svar: Det är likadant för mig, men jag har ignorerat den i flera år och aldrig behövt betala :)
spacesims.blogg.se


hehe.

hahaha :) , ska nog med göra det.
Men du , jag tror man ska betala man ska få typ proWinRar t.ex. nejmen. ;*

TACK för du svara!

Svar: Precis :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5