Sims 3 Semesterparadis

2013



The sims 3 Semesterparadis släpptes ju förra veckan, har du hunnit skaffa det? Själv förbokade jag det inte eftersom att jag skulle få det samma dag som jag åkte till Italien. Jag tänker dock beställa hem det så fort jag kommer hem. Men ni som har skaffat det, vad tycker ni om spelet än sålänge? Skulle vara kul att höra! Har tagit fram några Let's play på spelet, en av LifeSimmer och en av TheQuxxn.
 
 



Emily

Det är kul


Jag förbokade spelet, men de levererade det när jag var på semester. Så jag fick spelet igår, har hunnit spela lite grann även fast det kraschade. Jag tycker Semesterparadis är genomtänkt och jättedetaljerat. Semesterparadis blir nog en av mina favoritexpansion.


sqllinda

http://sqlinda.bloggplatsen.se

har hört att det buggar hos andra! Ska själv å den snart :-)


It´s wonderful!


Savannah

http://the-last-enemy.tumblr.com

Har bara spelat lite, men hittills har det inte varit någon hit tyvärr! Kanske är det min speltyp som är fel, jag gillar det klassiska med att ha familj som får vanligt jobb så dessa expack som skiljer sig lite, som nu detta och tidigare Supernatural och World Adventures faller mig inte riktigt i smaken. Det är ju dock välgjort så det är ett plus men det hade varit kul om det hade funnits nya saker att göra som man inte tröttnar på efter en dags spelande!


Savannah

http://the-last-enemy.tumblr.com

Har bara spelat lite, men hittills har det inte varit någon hit tyvärr! Kanske är det min speltyp som är fel, jag gillar det klassiska med att ha familj som får vanligt jobb så dessa expack som skiljer sig lite, som nu detta och tidigare Supernatural och World Adventures faller mig inte riktigt i smaken. Det är ju dock välgjort så det är ett plus men det hade varit kul om det hade funnits nya saker att göra som man inte tröttnar på efter en dags spelande!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5