Utmaning Fantasy - Vinnaren

2013



Första vinnaren i Simtävlingen är Maya av Othersims, som vann med hela 44% och 37 röster (bilderna finns att se längst ner i inlägget)! Grattis! Den som åkte ut var Lucy T, eftersom jag inte fått in några bilder av den personen. Jag har även kommit på en bättre idé ifall någon inte skickat in bilder, då kommer den simmen få tävla med förra veckans bilder istället, tycker det är lite mer rättvist.
 
Nu är det alltså nio simmar kvar och temat för denna veckan är - Mode! Alltså en klädfotografering, ni väljer själva hur ni vill styla era simmar, men tänk lite hur bilder i olika modemagasin och liknande ser ut. Reglerna är precis som förra veckan, men jag drar dem ändå!
-Ni som har simmar som gått vidare ska tills på lördag (4/8) ta 1-3 bilder på simmen med "Mode" som tema
-Ni får lägga upp hur bilderna ska se ut hur ni vill, men kom ihåg att man tydligt ska se vad temat är
-Ni får ändra kläder, frisyrer och smink hur ni vill
-Det är helt okej att sätta upp en slags scen, till exempel någon trädgård eller i ett kök (det kan såklart vara vad som helst)
-Bilderna ska sen mejlas till mig ([email protected], .se inte .com!) senast på lördag, det är såklart helt okej att lägga ut bilderna på bloggen också, men ni måste mejla bilderna till mig
 
Vinnaren Maya och bilderna, tagna av Othersims:



Stephanie

http://othersims.blogg.se

OMG!! Så kul detta är!! , tack spacesims! & tack till er alla som lagt sin röst på Maya! Känner redan idéerna flöda tills nästa tävling! Iiiiih!! :D

Svar: Vad roligt att du tycker om det så mycket! :D
spacesims.blogg.se


Chaos

http://chaossims.blogg.se

Tycker denna tävlingen verkligen är rolig och underhållande. För det mesta har alla simsbloggar likadant innehåll även om man försöker att variera sig. Men denna känns verkligen unik så riktigt intressant att läsa! :D

Föressten, från den sidan du fick själva rutan där man röstar, är det gratis att göra en omröstning där och behövs det någon registrering? För tänkte att ha en omröstning på bloggen och den du har verkar bra. :)

Svar: Vad kul att tävlingen är så uppskattad! :D Sidan som jag använt mig av funkar super! Helt gratis och kräver inget medlemskap/registrering :)
spacesims.blogg.se


arghh, vill också vara med :c

Menmen, fina bilder!

Svar: Jaa, tyvärr kan ju inte hur många som helst vara med :/
spacesims.blogg.se


Rolo

http://simnation.blogg.se

Kul tema! Och grattis "Maya"!

Svar: Vad bra att du tycker om det! :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5