Dag 25 - Vilket är ditt favoritspöke/sätt att dö på och varför?

2013



Hm, mina simmar dör iprincip bara av ålder, fast jag måste nog säga att drunking är min favorit - den är en klassiker, eller hur? Annars så kan jag helt ärligt säga att jag inte har så bra koll på vad simmarna kan dö av (finns ju ändå en del sätt till 3an) och jag har aboslut ingen koll på vilken färg spöket har, förutom blått för drunking och rött/orange för eldsvåda.
 



Annis

Hej,jag skulle behöva lite hjälp.Jo,idag laddde jag ner parposer för görsta gången och jag undrar hur du gör så att dom inte står helt själv och gör posen har försökt med lite olika grejer men får inte till detta kan du hjälpa mig?
Tack på förväg!

Svar: Hej! Jag använder först koden "moveobjects on" sen håller jag inne "alt" på mitt tangentbord när jag flyttar simmarna, på detta sätt kan du dra ihop dem. Ibland får man vrida och vända på dem en stund för att få rätt på det! :)
spacesims.blogg.se


Vera

Det hör inte till inlägget men skulle du kunna tipsa om världar som är komplitabla med grundspelet? Förresten oj vad mycket jag kommenterar känns det som ..

Svar: Du menar städer som går att ladda ner även om man bara har grundspelet? I såna fall får jag kolla runt lite, eftersom jag själv bara har laddat ner en stad :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5