Dag 26 - Vilken är din favorit bland de mytologiska varelserna (såsom vampyr, enhörning etc)?

2013



Jag tror nog det är vampyrerna, antagligen för att det är dem jag spelat mest med av de övernaturliga varelserna. Jag vet inte, jag tycker egentligen bara de är roliga att spela med. Det finns dock några saker jag inte gillar och de är att de lever så otroligt länge, det hade räckt med typ 10 simsdagar mer än vanliga simmar. Eftersom att jag hade ändrat så mina simmar levde längre ändrades det på vampyrerna, så en vampyrsim var ungdom i 100 dagar, vilket är alldelse för länge om man frågar mig. Jag önskar också att vampyrsimmar inte behövde fråga andra simmar om de får dricka från dem, för så fungerar det ju inte riktigt med vampyrer (i filmer och serier, tänker jag).
 
Ber också om ursäkt för den otroligt ovarierade bloggningen, känner inte alls för att blogga just nu. Egentligen vill jag inte göra något annat än att spela Tera, men det är väl förhoppningsvis bara en period. Jag hoppas jag får tillbaka blogglusten igen snart.



Simslivet

http://simslivet.blogspot.se

Hej verkligen älskar din blogg! och undrar har du thesims3.com och kan du ladda upp dina simmar där skulle betyda mkt för jag kan inte ladda ner från mediafire för då får min dator typ damp och laggar upp sig totalt.... så skulle betyda mkt! och isåfall vad heter du på TS3.com?

och en sak till Är du intresserad av att ha ett länk byta med mig??

// tack på förhand simslivet!

Svar: Jag håller på att ladda upp simmar på Exchange, där jag heter Fredrikaan. Visst kan vi göra ett länkbyte :)
spacesims.blogg.se


Maja

Spelar du Tera? :) Jag Också

Svar: Ja, har tyvärr inte blivit så mycket på senaste tiden dock :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5