Ny sim - Yasmine

2013



Ber om ursäkt för den urdåliga uppdatering, men - tro det eller ej, så har jag faktiskt ett liv utanför datorn! Ibland går det livet före bloggen, så då kan sånt här hända. I alla fall så tänkte jag som ursäkt visa en ny sim jag gjorde, hade tänkt vänta med att visa henne. Men ja här har ni Yasmine, en tjej som gillar blått och och Batman. Jag blev först inte nöjd med henne, men gillar faktiskt hur hon ser ut nu! Tror jag ska försöka göra Lookbooks med henne, så jag hoppas ni också tycker om hur hon ser ut!
 
Frisyr | Näs-smink | Nagellack | Linne - finns på TSR, men kräver att man betalar



Anonym

Hej! Kan du hjälpa mig med en sak?
Jo, mitt sims startar inte, jag kan trycka Play i Sims Launchern men sen blir skärmen svart & den står & laddar i all evighet, sen tillslut stänger simset ner. Sen om man trycker upp det igen, kommer den där Maxis saken. Sen går den direkt till laddnings skärmen innan välja stad området. Men den laddar inte! Den bara står helt still! Det blev så efter jag laddat ner den senaste uppdateringen! Jag har spelat sims på denna datorn förut, & det har funkat utmärkt! Jag har provat att installera om alla simsen också! Vet inte vad jag ska göra! Snälla hjälp?

Awesome blogg btw! :)

Svar: Hej! Det låter ju som uppdateringen har krånglat till det för dig, och om du provat helt utan CC så har jag tyvärr ingen aning om vad det är som gör så. Om jag var du skulle jag nog kontakta de som ansvarar för sånt, eller prata med en riktig datorexpert. Hoppas du kan lösa det! :)
spacesims.blogg.se


Chaos

http://chaossims.blogg.se

Så söt!

Svar: Tack!
spacesims.blogg.se


Swirlsims

http://swirlsims.blogspot.se

Ååh, vad fin hon är! :D
Kommer du att lägga ut henne för nedladdning? :)

Svar: Tack! Jag vet inte än, får se! :)
spacesims.blogg.se


Doki

Åh så söt näsa den e bara för gullig! Jag älskar henne
:) Awesome blogg också c:

Svar: Tack! ^^
spacesims.blogg.se


Ellen

Snälla lägg ut henne, dööör så fin!

Svar: Jag tror inte jag kommer göra det, än i alla fall, tyvärr. Ska själv använda henne lite i mitt spelande :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5