Önskesim #10 - Kyary Pamyu

2013



Igår kväll gjorde jag klart önskesim nummer tio, som är önskad av Anna. Jag hoppas att du gillar henne! Jag har tyvärr inte några direkt lolitakläder, så jag försökte gå på en söt stil väldigt mycket istället. Än sålänge finns hon bara på mediafire, men ska senare idag ladda upp henne och några andra önskesimmar på Exchange!
 
Namn: Kyary Pamyu
Kön: Kvinna
Ålder: Ungdom
Biografi: Kyary har ett halv bra förflutet från den tid då hennes pappa var en framgångsrik robottillverkare och mamman var hemmafru. Hennes pappa var underbart snäll men dog i en bilolycka när kyary var 8 år. Hon hoppades så inerligt att han skulle komma tillbaka så hon flyttade till Appaloosa Plains.
 Vardagskläder | Finkläder | Träningskläder | Pyjamas | Badkläder | Ytterkläder



Anna :D

http://annatheunicorn.blogg.se

Tack! DEN BLEV JÄTTE FIN :D

Svar: Super, tack! :)
spacesims.blogg.se


Fanny-Cecilia

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

Åh så fin hon är :)

Svar: Tack! ^^
spacesims.blogg.se


Jessica

http://jjsims.bloggplatsen.se

Smart att önska Kyary den som nu gjorde det! Hon finns ju faktiskt! Inte för att tjata men hon har igentligen ljust brunt hår, och heter Kyary Pamyu Pamyu alltså två Pamyu!

.... Jag vill inte vara tjatig när jag rättar dig lite...

Svar: Jag har bara gjort simmen som blev önskad och det stod inget om att den skulle likna aritsten Kyary :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5