PGC Generation 4 - Del 1

2013



Nu som ni kan se så är jag på generation 4 i min PGC och ni har inte missat någonting. Jag var tvungen att ta Larissa och spara henne i min simkorg och sen öppna Hidden Springs som en helt ny stad. När jag spelat med min PGC familj har det gått väldigt segt, jag vet inte riktigt varför. Jag har googlat och provat en massa saker, men ingenting har hjälpt. Så då gjorde jag som jag skrev innan, startade ett helt nytt spel med bara Larissa. Jag kommer dock att fortsätta spela precis som om jag inte gjort detta, även om de andra familjemedlemmarna inte ens finns i staden.

Trots en del dåliga sidor så är Larissa faktiskt ganska charmig, nu när jag har spelat med henne lite!
Det första Larissa gjorde var såklart att ta anlagstestet och eftersom hon inte har några färdigheter alls, fick hon såklart inget stipendium. Men vad gjorde det? Hon sökte till Universitet och valde kommunikation, så till Campus bar det sen av!
När hon var framme på Campus hälsade hon på några av sina rumskamrater innan hon gick på välkomstmötet.
På kvällen var hon bjuden på fest och det var tydligen finkläder som gällde! Larissa gick i alla fall dit och träffade några trevliga simmar.
Larissa går på lektionerna som hon ska, men utanför orkar hon inte plugga så mycket. Fast radiostationen är ganska kul att grejja med!
Som den opassande sim som Larissa är så skrev hon ett olämpligt inlägg på en forum, vilket inte var så uppskattat. Hon har även börjat med gatukonst (?) och hänger med rebellerna.
Larissa har med sina egenskaper lite problem med den sociala biten, hon kommer inte speciellt bra överens med någon alls i studentkorridoren. Att hon alltid går runt i pyjamas verkar inte hjälpa henne heller direkt.



Fanny-Cecilia

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

Oj, genration 4...redan jag är fast på genration 1 jag.

Svar: Fast jag har ju spelat med min PGC ett tag nu :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5