Vad tycker ni?

2013



Det är alltid kul att höra vad ni tycker, så jag undrar bara vad ni tycker om bloggen lite allmänt? Hur är uppdateringen? Något ni vill se mer av? Något ni vill se mindre av? Något ni saknar? Ja, ni kan ta upp vad som helst, min svenska behöver kanske bli bättre, vad vet jag? Det är alltid till hjälp, så tack på förhand! :)
Fick också en fråga om jag kunde ha en "Top model tävling" fast för simmar, där man får skicka in bilder på sina simmar och varje vecka så åker någon ut. Vad tycker ni om det, är det något ni skulle tycka vara roligt?
 



Nu råkar det vara så Fidde, att jag tycker att du uppdaterar alldeles för kasst! Du borde uppdatera minst en gång i minuten och det ska vara långa inlägg på minst 1000 tecken. Så, chop chop, sätt igång homie :) och den tävlingen hade kunnat vara kul :D

Svar: Ska genast börja med detta! ;D
spacesims.blogg.se


Anonym

Jättebra blogg med asbra uppdatering!!

Svar: Man tackar! :)
spacesims.blogg.se


sqlinda

http://sqlinda.bloggplatsen.se

Walla. Märkte inte att du var utländsk. Du behöver inte anstränga dig! Din blogg har alltid varit bra som den var. Men du kanske ska variera för iftast på morgonen (första inläggen på dagen) så är det downloadtips! Kanske du ska ändra på det! Dessutom ha me den tävlingen om top model :)

Svar: Nej, jag är inte utländsk :) Menader bara att mitt språk kanske kunde förbättras ^^
spacesims.blogg.se


Tove the simmer

http://dreamsims.bloggplatsen.se

Du uppdaterar super i alla fall! Top Model tävling fast med simmar låter som en toppenidé! Jag vill gärna se mer av önskesimmar, och kanske dolda egenskaper och färdigheter? Din blogg är grym, du behöver inte tänka på din svenska! :)

Svar: Okej, tack för kommentaren! :)
spacesims.blogg.se


hilda

Uppdateringen är inget problem! Den är sjukt bra! Men jag skulle vilja se med av din PGC! Den är jätte bra och spännande. Kanske du skulle kunna göra lite simmar att ladda ner. :) Din blogg är BÄST!!!

Svar: Okej, tack! :)
spacesims.blogg.se


Enya

Hej! Jag älskar din att du uppdaterar mycket! Men jag håller med hilda, mer PGC!

Svar: Okej! :)
spacesims.blogg.se


Alicia

Du uppdaterar jättebra! Tävlingen låter som en rolig ide och kommer nog jättebra. Jag skulle nog vilja se mer tips som hjälper till i spelet också tips i CAS och lite hemsidor som mysims3blog.blogspot.com som visar olika downloads till sims. Din blogg är jättebra och ändra inget du gör.

Svar: Okej, tack! :)
spacesims.blogg.se


Det jag tycker mest om med din blogg är att du har ett speciellt sätt att skriva och en speciell struktur på dina inlägg som kännetecknar dig. Vet inte alls hur jag ska förklara men när man läser din blogg så "vet" man att man är inne hos Space, liksom.

Det jag saknar, något så extremt, är mer cc-lists. Jag läser din blogg dagligen och den är extrem inspiration. Älskar ditt sätt att skapa simmar och du har väldigt mycket fint CC på dem. Tror du skulle spara mycket tid för frågor om du skrev var saker och ting var ifrån. :) Det är nog det jag saknar mest.

Det är väl också kring simmar och simskapande jag tycker du kan utveckla ditt skrivande och bloggande för det är nog främsta anledningen till att jag började läsa din blogg. Kanske göra någon form av guide på sådant som simmen har hela livet. Tex. ögon, skin, fräknar osvosvosv. Sådant man inte "byter".

Keep up the good work! Du är grym!

Svar: Oj, tack för berömmet! :) Har faktiskt aldrig tänkt på att göra cc-list, så får väl ta och börja med det. Kring det sista ska jag se vad jag kan skrapa ihop och återigen tack, vad glad jag blir! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5