Alla sidor jag laddar ner från

2013



Detta är ett inlägg som jag planerat att skriva länge, vet att det är folk som ofta undrar var jag laddar ner ifrån! Så här är alla sidor! Jag kommmer att uppdatera detta inlägg när jag hittar nya sidor, så ni kan alltid kika in lite då och då. Notera att jag även laddar ner en del från olika tumblrs, men jag brukar dela med mig av fina saker däirfrån i alla fall!
 
 
Frisyrer
-My Blue Book
-PaintStroke
-Julias Sims of Awesome
-Eternila
-There's a Cake in Your Hair
-Lapiz
-Pikypikachu
-Beaverhausen
-Poseidon Sims
 
Kläder
-Darko Sims3
-All about style
-JS Sims 3
-Club Crimsyn
-Jocker Sims 3
-Augusto Studio
-Lorandia Sims3
-IN3S' Little Place
-Orange Sim
-Garden of Shadows
-Pradasims
-Elexis Sims
-Sakura Sims
 
Smink
-Pralinesims
-Tifa Sims
-S Club
 
Poser
-Studio Star Girls
-Pepper Sims 3
-Skylar
-Blakc's Pose Place
-Modern_lover
 
Accessoarer
-Traelia
-A.R Creations
-Mitarasi Sims
-Allbyglaza
 
Övrigt
-Tamo
-Juliana Sims
-Anubis
-One Billion Pixels
-Ace Creators
-R2M Creations
-Simsinspring
-Liana Sims3
-Editsim
 



anonym

Vart har du laddat ner tatueringarna som din sim på din header har? dom är såå fina men jag kan inte hitta dom.

Svar: Här finns de http://sushisims.tumblr.com/post/24961804639/ive-had-tattoos-sitting-in-my-projects-folder-for
spacesims.blogg.se


Reinhild

var har du laddat ner de håret som du har på headern? Kan inte hitta det!

Svar: Här: http://editsim.wordpress.com/2012/10/16/an-older-raon-hair-fixed-by-anubis-pooklets/
spacesims.blogg.se


Heh

Hej det var bra information, tack så mycket

Svar: Vad bra, varsågod! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5