En sim med CC

2013



Jag fick en fråga för någon dag sedan, om jag kunde göra en sim med en frisyr som jag har (frisyren på bilden under), och jag tänkte att det skulle jag nog kunna fixa! Sen kom jag på att om jag ändå är igång och gör en sim, varför inte fylla hela simmen med en massa CC? Så det tänkte jag göra och nu undrar jag om det är något speciellt just Du vill ha? Någon frisyr eller något klädesplagg, accessoar osv, till en tjejsim då! Så lämna en kommentar så ska jag försöka fixa det. Om ni har sett det på min blogg så länka gärna inlägget så är det lättare för mig att veta vad du menar!
 



Elisa

Åh vilken bra idé! Skulle inte du kunna lägga upp en sim med lite piercingar och "hipster-coola" kläder, hoppas att du förstår vad jag menar :D

Svar: Det kan jag nog ordna! :)
spacesims.blogg.se


Hej! :) Jag skulle vilja att simmen skulle ha ett par snygga shorts och sen den här frisyren som Dakota har nu när hon är ungdom: http://spacesims.blogg.se/2013/march/pgc-generation-3-del-42.html#comment och gärna olika hår som flätor, hästsvans - så att man får flera olika hår, kanske halsband, får det finns inte alls mycket halsband :D

Svar: Okej, halsband har jag inga heller, men det andra kan jag nog ordna! :)
spacesims.blogg.se


Ellen

http://spacesims.bloggplatsen.se/2013/03/13/9587368-dagens-nedladdningstips-trojor/#kommentarer

I länken ovan är där en outfit som heter: Die Young. Det skulle vart awesome att ha med dom i simmen :D Tröjorna är också jätte fina! :D På den ena simmen där som har på sig en av tröjorna så har hon en mössa, tror den kallas "beanie". Förstår om du inte vet vart man hittar en sån snygg mössa, eller någon annan mössa men om du skulle ha möjlighet så är ju de jättefina att ha med :D


http://spacesims.blogg.se/2013/march/dagens-nerladdningstips-enchanted-melody-sweater-and-lace-skirt.html#comment

Tröjorna i länken ovan från Anubis är bara såååå söta! :D

Sedan på din Simblr är där en sim med svart-vit randiga byxor och långt hår med en hatt. Kunde inte länka det men bilden är på lite mer än hälften av sidan. Du kanske kunde använda det håret med den hatten som frisyr till typ finkläder sen det vågiga håret där uppe på bilden till vardags? :D Skulle nämligen så gärna vilja ha en hatt :)Om hatten är en "lös" accessoar så behöver det inte vara precis det håret som är på din Simblr utan är mest intresserad av hatten :D Om du har möjlighet också så är sådana "platå" skor jättefina :)

http://spacesims.bloggplatsen.se/2013/03/03/9543542-dagens-nerladdningstips-blandade-klader-till-kvinnliga-simmar/#kommentarer

I länken ovan är där jättefina shorts som heter typ: Wasted Shorts. Skorna simmen har på sig där är också typ de platåskorna jag menade! :) Tror de heter Creepers.

Om du hittar en sån vit lite längre skjorta skulle det också vara fint :)

Okej detta blev ett väldigt långt inlägg och ganska mycket saker. Förstår att här kommer vara andra som också kommer kommentera saker och att du antagligen inte kan få plats med alla mina saker i simmen! :)
Jag kan heller inte ladda ner från nån annan sida än exchange för spelet segar sig, så det skulle betyda grymt mkt om du ville lägga upp den på exchange. Tack för att du skapar denna simmen! :) Glad påsk igen! :D

Svar: Det var många saker, men ska försöka proppa simmen med en massa CC så! :) Glad påsk på dig med! ^^
spacesims.blogg.se


Anonym

Det håret Cassidy har , det håret är jätte fint!

Svar: Ja, jag vet dock inte om jag har kvar det, men jag kan se! :)
spacesims.blogg.se


Ellen

Hej det var jag som gjorde inlägget med jätte mkt saker. Jag ångrar det o vill bara att hatten ska vara med eftersom det är det enda jag känner att jag vill ha med i simmen av mina önskemål så du kan glömma allt jag skrev i kommentaren och bara ta med hatten om du har möjlighet, och självklart det vågiga håret :D

Svar: Okej! Hatt och vågigt hår :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5