Familjefoto på West

2013



Min PGC har haft en del efternamn under tiden, först var det Lavender som sedan blev Bäckenhök (vilket jag är glad att de inte heter längre!) sen var det Rose och nu är det West! I alla fall här är deras familjefoto! Jag ville ta ett innan Hector och Fabian blir ungdomar och flyttar ut, för de kommer behöva göra det för att det ska få plats i huset. Och ja Fabian är tonåring i bilden.
 
Från vänster: Macon, Fabian, Lakyle, Charlie, Dakota, Hector, Larry och Maddox!



Ellen

Hej, kan du lägga ut sims-tjejen på din förra bloggs header på exchange, eller skapa en sim med det håret? :D vet att sådant långt vågigt hår är väldigt populärt!! :D förstår såklart om du inte har tid men på riktigt skulle det faktiskt betyda ganska mycket eftersom mitt sims blir jätte hackigt när jag laddar ner från andra sidor än
exchange, dvs att jag endast kan ladda ner simmar osv från exchange, men förstår absolut om du inte har tid! Tack för att du tog din tid och läste, glad påsk! :)

Svar: Jag skulle nog kunna göra en sim med det håret, det kanske tar ett tag, men jag kan nog fixa det! Glad påsk på dig med! :)
spacesims.blogg.se


Fanny-Cecilia

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

Gulligt familje foto, vill du ha en dotter nu då?

Svar: Jo, jag ville ha en dotter från början, haha, så nu hoppas jag verkligen att det blir en tjej! :)
spacesims.blogg.se


Reinhild

Hur gör du så du får en vit bakgrund?

Svar: Jag använder en backdrop, du hittar den här: http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims3/title/screenshot-backdrop/id/1117862/
spacesims.blogg.se


Ellen

Seriöst? Gud vad glad jag blir! Skulle somsagt betyda grymt mkt, du kan inte ana vad jag letat efter en sim med sånt hår så på riktigt, tack! :) Btw din blogg är grym, äntligen hittat en simsblogg med mycket bra uppdatering och roliga inlägg! :D

Svar: Jag har ju bloggen också för att hjälpa andra, så det är klart! Vad kul att du gillar den! :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5