Idag är inte min dag

2013



Jag vet inte om jag är arg eller ledsen just nu, men idag är verkligen inte en bra dag! Först så skrev jag ett inlägg med alla sidor jag laddar ner från, och det tog tid, när jag skulle publicera det så gick det bra, men när jag gick ut från själva inlägget så hade allt försvunnit. Sen har mitt spel börjat krascha en massa, och jag brukar inte ha problem med det. Igår kraschade spelet två gånger och nu kraschade spelet så fort jag skulle börja spela! Jag vet inte om det är min PGC-familj som har något problem så att spelet kraschar, för spelet är väldigt mycket segare i den familjen. Jag ska prova att spela en annan familj imorgon så får jag se om det kraschar då.
 
Förlåt för två såna här blabla-inlägg idag, men jag kände att ni skulle få veta det! Jag är otroligt trött på sånt här, känner inte alls för att spela Sims nu, inte blogga om det heller. Ska kolla på någon serie och spela något annat spel så länge.
 



Att spelet är segare i din PGC-familj beror mest troligt på att den familjen innehåller en massa gamla sparfiler. Den är väl några generationer lång och har väl varit med om en hel del. Du kan testa att spara familjen i ett annat sparnamn nästa gång du spelar och se om den går bättre efter det.

Angående krascherna så finns det ett program du kan ladda ner (minns inte vad det heter atm) som analyserar dina kraschfiler. Det är ganska hjälpsamt faktiskt! :)

Hoppas det löser sig för dig!

Svar: Okej, jag visste inte att man kunde göra det, så tack för tipset! Och programmet har jag hört talas om men inte provat själv, får väl leta lite på internet.
Tack för hjälpen! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5