PGC Generation 3 - Del 34

2013



Charlie umgås så mycket han kan med sonen Hector!
Sen var det dags för Dakota att föda, alla inklusive Damon, som ändå jobbar som läkare, hoppade upp och ner, tills Charlie tog Dakota till sjukhuset.
Det blev en till pojke, han fick namnet Fabian.
Några dagar efter det födde Lena också en son, han fick namnet Paolo.
Isaiha och Hector tycker om att titta på tv tillsammans, om de inte leker med sina låtsaskompisar förstås!
Dakota hade födelsedag och är numera vuxen, med några små rynkor här och var!
 
Jag tänkte faktiskt låta er vara med och bestämma om en sak angående min PGC, just nu bor ju de båda syksonen Dakota och Damon tillsammans i huset med sina familjer. Det är alltså åtta simmar, jag har dock mods som gör att jag kan ha fler simmar i hushållet. Men, vad tycker ni, ska jag flytta ut Damons familj? Det vill säga Damon, Lena, Isaiah och Paolo? Jag vet ju inte än hur många barn Dakota och Charlie behöver skaffa. Så ska de flytta ut eller inte?



Jag tycker inte att de ska flytta, det blir bättre, men ifall du vill det, så gör det, det är liksom din familj ;)

Svar: Okej, tack för din åsikt! :)
spacesims.blogg.se


Fanny-Cecilia

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

Det som är bäst är att flytta ut Damons familj så att du kan fokusera mer på att få ett parn med rätt gener. Bestämm själv och tänk på vad du vill, det är din pgc :-)

Svar: Okej, tack! :)
spacesims.blogg.se


juliasims3

http://juliasims3.bloggplatsen.se

Får man verkligen ha mer än 8 personer med utmaningen? Asså jag menar såklart inget illa jag bara undrar. För annars blir det väl jätte lätt att uppnå utmaningen. Tex om man får 6 ungar och ingen av de har generna då måste man väl vänta tills något barn kan flytta ut. Jag vet inte med undrade bara.

Föresten vill du göra länk grej som vi gjorde på din gamla blogg? :)

Svar: Oj, det har jag inte ens tänkt på! Ska kolla upp det, för jag vet faktiskt inte.
Visst kan vi göra det, jag lägger till en länk nu! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5