Tjejsimmar genom tiderna

2013



Här är bilder på nästan alla tjejsimmar jag gjort sen jag startade Spacesims! Exakt alla är inte med, eftersom jag inte hittar bilder på alla och lite andra saker. I alla fall, de är i ordning på ett ungefär, för jag minns inte exakt vilken som var före någon sim osv. Men lite utveckling och variation i simmarna kan jag se, tycker själv att jag blivit "bättre" på att göra simmar de senaste månaderna! Vad tycker ni, har ni någon favorit bland tjejsimmarna?
 



Jag älskar din grundsim i PGC. Hon är jätte söt! Finns hon för neddladning? Och sedan gillar jag också många av önskesimmarna, du gör så söta simmar!

Svar: Tack! Nej, jag har tyvärr inte lagt ut henne för nerladdning, men jag kommer kanske göra det! :)
spacesims.blogg.se


Cora och Abrielle är nog mina favoriter! :)

Svar: Kul, gillar också dom väldigt mycket! :)
spacesims.blogg.se


Myzan

Dina simmar är så fina och unika <3

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :D
spacesims.blogg.se


Vad är Ung på nytt elexir? Kan man ladda ner det?

Svar: Det kommer med grundspelet (tror jag) och går att skaffa i "livslånga belöningar" där man behöver 70.000 livslånga poäng!
spacesims.blogg.se


Stephanie

Den andra simmen längst upp till vänster har sjukt snyggt hår. Vart har du hittat det? För övrigt måste jag säga att dina simmar är otroligt vackra och originella! :D

Svar: Åh, tack så mycket! :DHär finns håret: http://sim-it-up.tumblr.com/post/37161807067/ive-got-enough-undercutted-hair-to-fill-a
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5