Önskesim #8 - Katana Pheonix

2013



Här kommer åttonde önskesimmen, som är önskad av Alice och jag hoppas du gillar henne! Hon har ett ärr vid ögonbrynet, det syns tyvärr inte så mycket på bilderna. Jag har heller inte I rampljuset installerat just nu, så därför kunde jag inte välja egenskapen "Naturbegåvad artist" så jag ersatte den med "Neurotisk", du kan ju dock själv ändra det i CAS senare. Än sålänge finns hon bara på mediafire, vill ni att jag laddar upp henne på Exchange?
 
Namn: Katana Pheonix
Ålder: Ungdom
Kön: Kvinna
Biografi: Katanas mamma var alkoholist. Mamman blev våldtagen, därför ville hon inte behålla barnet. Men doktorerna och sköterskorna övertalade henne. När Katana hade fötts så blev mamman sinnessjuk. Hon skar Katana med rakblad precis vid ögat. Men hon blev stoppad av doktorerna. Kort där efter dog mamman, men ingen visste varför. Katana bodde på ett barnhem tills hon blev 18, då hon blev myndig. Hon köpte en liten lägenhet i Starlight Shores för pengarna hon hade skrapat ihop på hennes jobb. Hennes största dröm är att bli en känd popstjärna.
Vardagskläder | Finkläder | Pyjamas | Träningskläder | Badkläder | Ytterkläder



Alice

Åh, hon är perfekt! Jag älskar henne! Tack så mycket. :)

Svar: Toppen! :)
spacesims.blogg.se


Kan du ladda upp henne på Exchange? Men allt CC du har, hur gör man med det? Har knappt något CC!

Svar: Hur menar du med hur jag gör med mitt CC? :)
spacesims.blogg.se


Alltså jag har inte det cc du har på katana pheonix men sk jag ladda ner det cc hon har innan man laddar ner henne?

Svar: Jaha, nej det ska inte behövas inte heller om du laddar ner henne från Mediafire! Och om inte allt följer med, så hör av dig så säger jag till var man kan ladda ner det! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5