Hmm

2013



Det har varit lite dåligt med kommentarer de senaste dagarna och jag vet inte om det beror på att inläggen varit ointressanta, eller om ni helt enkelt inte känner att ni har något att kommentera. I alla fall så undrar jag bara om det är något ni vill att jag ändrar, ni kanske inte tycker det är så roligt med dagliga nerladdningstips eller att min PGC familj är speciellt intressant. Jag är en person som behöver respons på det jag gör så därför undrar jag såklart varför kommentarerna blivit färre, ni får jättegärna lämna en kommentar om vad ni tycker om bloggen rent allmänt också! Om ni kanske har tröttnat på designen eller något annat som är bra/dåligt?
 



Simstopia

http://simstopia.blogg.se/

Jag gillar speciellt de inläggen om nedladdningstips, sedan så tycker jag även om inlägg med mycket bilder på dina simmar. Typ ifall du skapat nya simmar, så tycker jag att det är skoj och se bilder, för då får man liksom själv inspiration hahaha.

Svar: Okej, tack! :)
spacesims.blogg.se


Siri

http://dreamsims.blogg.se

Skulle vara jättekul med en ny design! :)

Svar: Okej, tack! :)
spacesims.blogg.se


Anonym

Mer downloads men framförallt mer pgc!!!

Svar: Okej, tack! :)
spacesims.blogg.se


Du kanske kan byta header och bakrundbild.
Jag tkr att din PGC är ganska bra.
Hoppas detta var till ngn hjälp<3
PS:svinbrablogg

Svar: Okej, tack! :D
spacesims.blogg.se


Astrid

http://mumintroll.devote.se

Jag tycker nerladdningstipsen är jätte bra! Jag är själv väldigt dålig på att "hitta" CC och du tipsar om så fina saker ^^ Din PGC är verkligen kul att läsa om men det skulle också vara kul om du skulle kunna göra en video där du skapar en sim?

Kram :)

Svar: Okej, tack! :)
spacesims.blogg.se


Anonym

Vad hände med familjen Broke?
Jag älskar dina inlägg om den xD <3

Svar: Jag har inte spelat med dem alls, trodde inte att folk tyckte de var roliga att läsa om. Men om jag spelar med dem igen så lovar jag att uppdatera er! :)
spacesims.blogg.se


Fanny

http://tstre.bloggplatsen.se

Nej, absolut inte ointressant alls. Vet hur det känns att få lite kommentarer dock, men man glömmer nog bara bort att kommentera. Man njuter bara hahah. Men mer PGC skulle jag gilla :D Den är awesome!

Svar: Okej, tack! :)
spacesims.blogg.se


Louise

Jag tycker att dina nerladdningstips är superbra, du tipsar alltid om så fina saker!

Svar: Tack! ^^
spacesims.blogg.se


Maria

Jag älskar nedladdningstipsen! Sen gillar jag din PGC också, så tycker allt är tipptopp:)

Svar: Super, tack! :D
spacesims.blogg.se


Gillar väldigt mycket dina PGG-familjer, Om du kunde fortsätta lite mer med det hade det vart sjukt kul ^^ Ps. Gärna en HELT olik design.. Börjar tröttna på denna lite o3o

Svar: Okej, tack så mycket! :)
spacesims.blogg.se


happysimmer

http://happysimmer.bloggplatsen.se

Hejsan!
Jag gillar din PGC-familj men jag skulle vilja ha mindre nedladdningstips.
(Jag vet att det är många som vill ha mer nedladdningstips men det är vad jag tycker!)
Och det skulle vara kul om du har några andra familjer som du vill visa!

//HappySimmer :)

Svar: Okej, tack för din åsikt! :)
spacesims.blogg.se


Hejsan!

Jag skulle tycka det var kul om du gjorde något lite juligt, kanske som en juligare design på bloggen, nerladdning saker till vinter och julen typ och kanske lie julhandling på den PGC!
Detta kan du ju alltid börja med i December och jag själv älskar jul ^_^

Svar: Jag älskar också julen så jag har lite planer på en juldesign i alla fall! Förhoppningsvis kommer det läggas ut fler "juliga"-nerladdningar nu till jul också :)
spacesims.blogg.se


Nora

http://noram.blogg.se

Din design äger, du ger grymma tips och gör grymma inlägg, du är bäst! Det är perfekt mängd nedladdningstips, din pgc är grymmmmmm osv osv osv♥♥♥

Svar: Oj, tack så jättemycket! :)
spacesims.blogg.se


Hej!
Går in varje dag och njuter av din blogg. Dock glömmer jag att kommentera, men jag läser. Vet hur det känns, man får inga kommentarer och så tror man att ingen läser ens blogg. Din blogg äger verkligen! Lagom mycket PGC inlägg och nedladdningstips. Något jag vill ha mer kanske är mer önske simmar och PGC inlägg (jag älskar att läsa om andras PGC spelande) och så. Designen är jättebra fortfarande.

Svar: Okej, då får jag försöka fixa det, tack för din kommentar! :)
spacesims.blogg.se


Linn

http://bluetopaz.blogg.se/

Det är absolut inte något fel på din blogg! Går in flera gånger om dagen för att kolla om du uppdaterat. Älskar dina nerladdningstips, din PGC och din Broke Legacy, de ger mig sjukt med inspiration. Brukar dock aldrig kommentera, men tyckte nån gång måste ju vara den första. Fortsätt såhär, älskar designen btw!

Svar: Tack så jättemycket, härligt att höra! :)
spacesims.blogg.se


Stephanie, Othersims

http://othersims.bogg.se

Dina simmar är ju sjukt grymma så mer bilder på dina simmar hade inte skadat! :D Som någon skrev övre så får man otrolig inspiration av dem!

Svar: Vad kul att det inspirerar och tack så jättemycket! :)
spacesims.blogg.se


Kan du tipsa om julsaker? Typ kläder, dekorationer m.m. Skulle vara kul!

Svar: Det kan jag göra så fort mitt internet fungerar igen! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5