PGC Generation 2 - Del 12

2013



Edric har jobbat otroligt mycket, men det har lönat sig och han är på nivå sju inomsjukvård!
Det var dags för Maya att föda, så hon åkte till sjukhuset.
Edric som iprincip inte fått sova på ett helt dygn hade somnat i en gungstol, så han fick inte vara med under födseln.
Det blev tvillingar och fick namnen Tacey (killen) och Talia (tjejen). Jag har ett problem med mitt spel och det är att jag kan ha fler simmar i hushållet, men porträttet syns inte så jag kan inte spela med alla.utan bara med åtta. Nu är det alltså nio simar i mitt hushåll, men jag kan inte styra alla nio.
Här är tvillingarnas rum, inrett i lila och vitt!
Det var Lahela och Lisles födelsedag, vilket firades med två tårtor!
Lisle och Lahela som barn! De blev båda iväg skickade på internatskolor, Lisle till konstskolan och Lahela till en internationell skola.



Vanskiii

WCIF tavlorna i bebisarnas rum? c:

Svar: Här: http://simdesigns.tumblr.com/post/42753908874/panda-sims-random-gift-good-manners-wall ^^
spacesims.blogg.se


Simsdeluxe

http://simsdeluxe.bloggplatsen.se

Du behöver antagligen ladda ner portraitpanel från Nraas för att kunna styra den nionde simmen. Det kan vara så att du råkat ställa in mastercontroller eller liknande så att du kan ha flera. :) Jag tror dock att portrait panel ska lösa problemet.

Var har du laddat ner tavlorna (pandan, grisen osv) i tvillingarnas rum? Supersöta!

Svar: Okej, trodde jag hade allt som behövdes, men tack så mycket!
Tavlorna finns här: http://simdesigns.tumblr.com/post/42753908874/panda-sims-random-gift-good-manners-wall :)
spacesims.blogg.se


Anonym

Har också så att jag kan ha fler än 8 simmar men alla inte syns. Men det är bara att klicka på mellanslag så flyttas man mellan dom olika simmarna så kan man spela med den simmen ändå, även fast hen inte syns! (Hoppas du förstod min förklaring)

Svar: Okej, tack så mycket för tipset! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5