PGC Generation 2 - Del 5

2013



Det var Nayalhas födelsedag! Hon och Lavender flyttade sedan ut ur huset, men vi kommer träffa på dem igen!
Familjen ordnadet ett presentparty, såklart var Nayalah och Lavender inbjudna tillsammans med några gamla vänner till familjen!
Reece tycker det är roligt att busa med resten av familjen, dock är det inte fullt lika uppskattat hos de andra.
Att ha småbarn innebär att gå upp mitt i natten och ta hand om dem, det blir Maya som får göra det, eftersom hon inte har något jobb ännu.
Maya har börjat måla lite smått, mest för att fördriva tiden egentligen.
Både Seth och Reece fyllde år, så det blev tårtkalas!
Reece och Seth, som ni ser så har Seth ärvts sin farfars hårfärg och Mayas ögonfärg (tror jag det är). Så han är alltså ingen arvinge.



simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Gud vad söt han blev!

Svar: Visst blev han det! :)
spacesims.blogg.se


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Bara en fråga: Vad använder du för ögon? Förlåt om du redan svarat på detta! :)

Svar: Jag använder en del olika, men för det mest använder jag mig av ögonen som finns här: http://brntwaffles.tumblr.com/ :)
spacesims.blogg.se


Anonym

Tips på olika sliders? Typ de du använder :)

Svar: Gjorde ett inlägg om det för längesen, men skulle kunna göra ett nytt :)
spacesims.blogg.se


Anonym

alltså maya är så gudomligt fin! :)

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se


Abylie

Hej! jag undrar bara varför han inte är en arvinge? :)

Svar: Eftersom att han har både fel hårfärg och ögonfärg :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5