Önskesim #15 - Hayley Oxford

2013



Önskesim nummer femton är klar - Hayley Oxford som är önskad av Emily! Tyvärr stod det inga önskade egenskaper så jag bara valde några jag tycker passade simmen. Hon kommer att läggas ut på Exchange så smånigom!
 Biografi: Hayley är en väldigt omtänksam person. Hon älskar hippie-stilen och äger massor av shorts. Hayley är en naturmänniska, hon bryr sig väldigt mycket om naturen. Eftersom att hayley vågar vara sig själv med sin annorlunda klädstil får hon många blickar ifrån folket i Sunset Valley, men det ska inte stoppa henne från att nå sina drömmar att bli en dansare.
 
Hur jag tänkte mig simmen: Hayley är ju en sim som gillar naturen, därför tänkte jag mig henne som en väldigt jordnära sim. På grund av detta ville jag ge henne en ganska naturlig "look" så därför har hon iprincip inget smink alls. Kläderna har inga skrikiga färger utan går mer i grönt och blått. Fräknarna fick hon mest för att hon passade i det. Eftersom hon drömmer om att bli dansare är det mesta av hennes kläder lättare plagg som går bra att röra sig i.
 Vardagskläder | Badkläder | Finkläder | Träningskläder | Pyjamas | Ytterkläder
Vad tycker ni förresten om den nya infon jag lagt in? Där jag skriver hur jag tänker när jag gör simmen. Är det något ni vill att jag ska fortsätta med?



Anna med lite socker på♥

Ja fortsätt med det! Man får en bättre förklaring av simmen då :3

Svar: Okej, tack för kommentaren! :)
spacesims.blogg.se


Absolut att du ska fortsätta med det!


Yasmine

ja fortsät!!! men kan du säga till när du lägger ut den på exchange?

Svar: Jag gör ett inlägg om det, så kommer alla att veta :)
spacesims.blogg.se


o.o

GÄRNA! KEEP GOING <3 Men kan du gärna skriva lite mer Biografi om simmarna? Det är så roligt att höra om det <3 Hon var jätte fin för den delen <3 (:

Svar: Det är inte jag som skriver biografierna, det ät de som önskar simmarna som gör det :)
spacesims.blogg.se


Hannah

Vart har du laddat ner finkläderna? Sjukt fin sim förresten!

Svar: Tack! Du hittar finkläderna här: http://ilikeyourfacesims.tumblr.com/post/48659430656/ive-hit-1200-followers-so-i-thought-i-would :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5