PGC Generation 1 - Del 11

2013



Edric och Nayalah kommer i alla fall väldigt bra överens, och Edric tycker det är roligt att ha en lillasyster!
Det var fredag och familjen beställde pizza! Lavender verkade dock inte speciellt glad över detta, kanske för att han ver den som fick gå ut i regnet och hämta pizzan?
Det är inte bara Edric som Nayalah kommer bra överens med - att ha någon i samma ålder att leka med är inte helt fel. Så Lavender och Nayalah spenderar hela lördagen på övervåningen och klär ut sig!
På lördagkvällen var det skolbal för Edric! Han hade väldigt trevligt där och blev både balens kung och träffade en tjej.
Familjen fick återigen besök av en inbrottstjuv! Denna gången hann tjuven inte ta något utan gick istället rätt in i Lucy och Aiden's sovrum för att slåss med Lucy. Som tur var kunde Aiden under tiden ringa polisen som kom dit och fick tag i tjuven!



Vart kommer Nayalah´s kläder ifrån? Letat som tusan efter långtröja till flickor.

Svar: Tröjan finns här: http://www.julianasims.com/2013/06/comfy-kids-sweatshirts.html :)
spacesims.blogg.se


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Edric är så fin!

Svar: Visst är han! :)
spacesims.blogg.se


Annika

http://blogofphoto.webblogg.se

Börjar tro att det är något fel på mitt spel snart. Jag har nu fått 23 st barn i generation 6. HAHA, helt sjukt ju. Det närmaste jag har kommit till är 3 st barn med rosa hår men med fel ögonfärg. Hoppas jag får min arvinge snart för snart är min stad full och snart kan ingen flytta ut längre xD

Svar: Haha, ojdå det var inte lite med barn! Haha, jag håller tummar och tår för att dina simmar får en arvinge snart! :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5