PGC Generation 1 - Del 9

2013



 Aiden har börjat spela på familjens keyboard, än sålänge låter det inte så fantastiskt bra men träning ger färdighet!
Det var dags för Lucy att fylla år och bli vuxen! På köpte fick hon en medelålderskris, att bli äldre var inte något Lucy gillade.
Edric och Lucy liknar varandra mer än vad man tror, det syns extra mycket när de äter tillsammans.
Lucys första önskan i sin medelålderskris var en makeover, så hon besökte salongen i stan.
Lucy blev i alla fall nöjd med resultatet och kände sig genast fem år yngre!
Tiger fyllde år och blev en gammal katt!
Samma dag var det även Lavenders födelsedag och han växte upp till ett barn.
 
Tänkte även påminna er om att jag kommer svara på frågorna i frågestunden ikväll, så om ni har några fler är det bara att ställa dem här!



simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Gud vad fina de är! FÅr man fråga var Lucys första topp kommer ifrån? :)

Svar: Tack! Den finns här: http://jinglestartk.blogspot.tw/2012/11/js-sims-3-gothic-corse-with-long-blazer.html :)
spacesims.blogg.se


Annika

http://blogofphoto.webblogg.se

Jag håller på med min PGC just nu, är inne på generation 6. Och dom har redan fått 15 st barn och ingen arvinge än, så irriterande, haha!

Svar: Oj, det var inte lite med barn, haha! I min förra PGC var det två som fick 14 barn innan de hade en arvinge :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5