Ny PGC?

2013



Jag tröttnade på min PGC-familj för ett bra tag sedan, och som ni säkert märkt så har jag inte heller spelat med den på väldigt länge. Dock tycker jag att själva PGC-utmaningen var rolig och jag vill gärna ta upp den igen. Jag vet att många av er vill se mer PGC. Men jag har varken ork eller lust att börja spela med min PGC familj, därför tänkte jag göra en ny PGC. Hade varit toppen om ni kunde ta några sekunder och klicka i rutan en bit ner ifall ni vill att jag gör en ny PGC eller inte! Kommer nog göra en i alla fall, men om ni inte vill se den på bloggen så behöver jag ju inte lägga ut den här.
 
Jag tänkte i såna fall använda mig av dessa två simmar, min grundsim får i såna fall bli Lucy, som ni känner igen från min header.
 
Ska jag starta en ny PGC?
  
pollcode.com free polls 



Fanny

http://tstre.bloggplatsen.se

Ja jag tycker absolut att du ska börja med en ny! Älskar PGC och det är superkul att se andras och hur det går.

Svar: Kul! :)
spacesims.blogg.se


Karin

Var är hans underbara Tatueringar och fina linne från? :)

Svar: Tatueringen finns att ladda ner här: http://www.modthesims.info/download.php?t=409723 och linnet hittar jag tyvärr inte, men om jag hittar det så kommer det upp ett inlägg! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5