PGC Generation 1 - Del 1

2013



Detta är alltså min nya PGC, så jag tänkte presentera min grundsim - Lucy! Hon har de slumpade egenskaperna: Lyhörd, Modig, Soffpotatis, Ivrig och Gillar inte barn (som är "obligatorisk" för grundsimmen). Hennes speciella anlag är lila hår och gula ögon! Lucy började jobba som detektiv.
Sen har vi Lucys pojkvän Aiden, han har också slumpade egenskaper och dessa är: Bra på att kyssas, Familjeinriktad, Sparsam, Tungsovare och Datorsnille! Aiden valde att jobba inom vetenskap.
Lucy och Aiden har flyttat ihop på den stora ön Island Paradiso, där de köpte en liten husbåt!
Lucy fick den fantastiska idén att laga lite mat, dock gick ju det sådär... Som tur är så har Lucy egenskapen modig, så hon släckte elden själv.
Bor man på en ö är det ganska självklart att prova på vattenaktiviteter! Aiden testade att snorklad och Lucy provade på vindsufring. 
Lucy har jobbat hårt och har redan löst några fall!
Andra gången Lucy sätter eld på spisen!
Såhär liten är husbåten, kök+sovrum+badrum i ett rum! Som tur är så har både Lucy och Aiden tjänat ihop en del pengar, så de hoppas på att kunna köpa ett litet hus snart!



Carro

Måste arvtagarna ha egenskapen gillar inte barn?

Svar: Ja det måste den :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5