Utamning Elementen - Röstning

2013



Nu är det, efter ett bra tag dags för röstningen utav utamningen "Elementen". Denna gången får alla vara med och rösta, och kom ihåg att vinnaren kommer att få bestämma temat för nästa utmaning! Tyvärr har jag bara fått in bilder för två simmae, men jag hoppas att jag får in fler bilder under dagen!
 
1. Maya av Othersims
Motivering: Denna veckan var kanske inte mitt starkaste tema men jag har i alla fall fått ihop något. Kort och enkelt så är detta en bild på alla 4 elementen! Jag ville få det som att se ut som så att hon ÄR elementen därför har jag gjort alla på något sätt som om de tonas in i de olika elementen hon representerar.
 2. Sophia de Beaufort av SimsDeluxe
MotiveringTanken bakom bilderna är att "Earth" sammanflätar sig och att det finns två sidor av elementet. Före och efter det gröna. Resultatet blev inte alls som jag hade tänkt men på grund på tidsbrist får det bli mitt bidrag denna veckan.
3. Yennifer Aughn av Simstjejerna
Motivering: Yennifer ska föreställa vatten
 
[Förra veckans bilder]
4. Bea Gadd av Elina
Motivering: Temat 50tal var verkligen ett tema för mej känner jag! Jag har hämtat inspiration från bloggar och tidningar köpta på loppis. Bilderna ska föreställa att vara tagna från modetidningar, med en känsla för gamla saker och ett par timmars filterprövning är jag stolt att skicka in bilderna!
 
Vilken av simmarna denna veckan var din favorit?
  
pollcode.com free polls 



Rolo

http://simnation.blogg.se

Gud vad jag har längtat efter att få se hur alla valt att tolka elementen :D

Svar: Ja, det är alltid kul! :)
spacesims.blogg.se


Vintersol

http://www.vintersol.webblogg.se

Röstar på Maya :) othersims







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5