Vinnaren

2013



Nu är det alltså äntligen dags att få se vem vinnaren är, i den sista omröstningen röstade 345 personer! Inte dåligt, superkul att så många varit intresserade och tyckt om tävlingen, så jag hoppas jag kan anordna fler liknande tävlingar fler gånger. I alla fall så är det Sophia de Beaufort av Simsdeluxe som står som vinnaren, grattis! Sophia vann med 196 röster vilket är 57%. Men att ta sig till finalen är inte dåligt, så bra jobbat med Maya (Othersims) också! Sara, du kan mejla eller kommentera (vilket du vill) med länkarna till sakerna du vill ha i Store (sammanlagt 400 simpoints) och skriv med ditt namn där också.
 
Alla bilder på Sophia!
 



Rolo

http://simnation.blogg.se

Supergrattis till Sara och Sophia! Och Maya var inte alls långt efter!


Anon

Tycker det är lite drygt att hon vann, när ''Maya'' har vunnit alla andra tävlingar/teman. Tycker det är lite konstigt eftersom att man borde igentligen lägga till samanlagt hur många gånger man har vunnit. För annars kan man ju ha förlorat alla andra och sen vinna hela alltet. Som ''Sisten som gör mål vinner'' är ju inte rättvisst!

Svar: Det är sant, och jag tänkte faktiskt på det i helgen. Men eftersom jag redan sagt att "den som vinner omröstningen nu vinner" kan jag ju inte heller ändra det direkt. Får komma ihåg det till nästa gång! :)
spacesims.blogg.se


Sara, Simsdeluxe

http://simsdeluxe.bloggplatsen.se

Åh, vad roligt! Det hade jag inte alls räknat med! Jag var helt tvärsäker på att Othersims skulle ta hem det här! Jag skickar iväg ett mail till dig med sakerna!

Tack till alla som röstat!!


Anna ^-^

Aw, hoppades på Maya faktiskt men jaja, grattis grattis till andra plats! x3


Stephanie, Othersims

http://othersims.blogg.se

Det har verkligen varit superkul och få tävla! Grattis till Simsdeluxe! :D


Annika

http://blogofphoto.webblogg.se

Wow, detta blev som en chock för mig. Jag trodde Maya verkligen skulle kamma hem vinsten. Men super glad över Sophia, röstade på henne <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5