Familjen Frontez 2.9 - Bebis påväg!

2014



Familjen har köpt en chokladmasking, och den används flitigt, speciellt av Danny!
Både Danny och Elsa förbereder sig väl inför den kommande babyn, ingen av dem har haft några yngre syskon så allt med bebisar är något helt nytt för båda två! Men både Melissa och Sun har lovat att hjälpa till, trots allt så kommer det bebisen ju vara deras barnbarn.
Sen kom dagen då det var dags för Elsa att föda, så till sjukhuset i Hidden Springs bar det av!
Det blev en flicka som fick namnet Jacey, och egenskaperna God och Klumpig!
Elsas gamla rum på nedervåningen fick sig en renovering och är numera Jacey's rum!
Elsa är ju föräldrarledig men dethindrar inte henne från att jobba! Hon har nått nivå 6 inom Arkitekturkarriären och dessutom bemästrat målar-färdigheten, så nu jobbar hon förfullt med att bemästra händighets-färdigheten också!
Man kan ju inte påstå att Jacey får för lite uppmärksamhet, med båda sina föräldrar och morföräldrar i ett och samma hus!



Violassims

http://violassims.bloggplatsen.se

Åh äntligen ett till inlägg! Jag längtar tills vi får se hur Jacey ser ut :D

Svar: Ja, ska bli spännande! :)
spacesims.blogg.se


Siri

http://dreamsims.blogg.se

Så fint Jaceys rum blev! WCIF maskrosorna som är på väggen och mattan? :)

Svar: Tack! Jag vet tyvärr inte var något av det kommer ifrån :/
spacesims.blogg.se


Ingeborg

wcif: den dära maskrosen på väggen btw jättefint rum

Svar: Tack! Jag vet tyvärr inte var jag laddat ner den :/
spacesims.blogg.se


Rolo

http://simnation.blogg.se

Tycker Elsa är så fin!

Svar: Tack, det tycker jag också! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5