Önskesim #24 - Hassel Kimoro

2014



Jag har gjort klart ännu en önskesim, hurra! Egentligen var det en manlig sim före, men hade verkligen noll idéer så gjorde den som fanns under istället. Hassel Kimoro, som är önskad av Louise och jag hoppas du gillar henne!
Biografi: Hassel blev misshandlad av sin pappa från 3 års ålder tills hon var 15. Misshandlen satte djupa spår i Hassels liv inte bara på hennes kropp utan på annat sätt också. På senare år behövde Hassel få utlopp för sin ilska då började hon måla tavlor som var hemska. Det hjälpte henne ett tag men hon kände att det inte räckte att måla tavlor. Då hon bytte till en tuff stil gjorde tatueringar, Hade sönderrivna byxor och tröjor med döskallar. Då kände hon sig nöjd och så försvann den söta och snälla tjejen i Hassel. Men Hassels beslut kanske inte var så smart eftersom hon vill ha familj och vänner? Vad är hon för person bakom allt smink och alla sönderrivna kläder? Egentligen?
Utseende:  Gärna mjuka drag och rätt fylliga läppar. Svart bruna ögon.
Stil: Hassel ska ha en tuff stil. Lite tatueringar överallt gärna med döskallar och sånt. En piercing vid navlen (om du har) sen får du gärna sätta dit lite piercingar om det passar henne. 
Hur jag tänkte mig simmen: Jag vet inte om jag tänkte så mycket när jag gjorde simmen, Jag gav Hassel en ganska runt ansikte men ändå några markerade drag, hon har en bredare näsrygg och lätt snea ögon. När det kom till piercingar provade jag några olika men valde tillslut en "smiley" picering, dessutom har hon flera hål i öronen.
Tyvärr fanns inte hennes tatuering under accessoarer för badkläder (vilket gjorde mig ganska sur), men eftersom att det fungerar på alla andra outfits hoppas jag det är okej! Glömde också att ge henne piercingar i vissa outfits, men eftersom att de följer med henne så kan man ju sätta dit dem själv.
 Vardagskläder | Finkläder | Idrottskläder | Pyjamas | Badkläder | Ytterkläder
 



Violassims

http://violassims.bloggplatsen.se

Shit vad snygg hon vart! :D

Svar: Tack så mycket! :D
spacesims.blogg.se


Violassims

http://violassims.bloggplatsen.se

Jag har försökt ladda ner henne, men det kommer aldrig fram någon fil :/ Testat flera gånger och det blir bara en vit sida efter att jag tryckt på download. Tänkte att du kanske ville veta det :)

Svar: Okej, ska prova att ladda ner henne själv och se vad som händer, tack! :)
spacesims.blogg.se


Sara, Simsdeluxe

http://simsdeluxe.bloggplatsen.se

Så himla snygg sim! Need her in my game! Nu gäller det bara att komma på vad jag ska använda henne till. ;)

Svar: Tack! Hahah, det finns för många snygga simmar! :)
spacesims.blogg.se


Violassims

http://violassims.bloggplatsen.se

Nu gick det! :D

Svar: Super! :)
spacesims.blogg.se


Violassims

http://violassims.bloggplatsen.se

Haha förlåt för många kommentarer!
Men följer hennes kors-tatuering med? om inte, kan du länka den? :D

Svar: Det ska följa med ja :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5