Hejsan

2014



Hej alla! Det var ett tag sedan jag var inne här, och även på min andra blogg som jag länkade. I alla fall de största anledningarna till att jag varit borta är väl att jag inte riktigt orkar bråka med min dator, det går att spela på den, men det är så himla segt så det är liksom inte kul. Visst skulle jag kunna radera allt CC jag har, men jag tror ärligt  talat inte att jag hade klarat mig utan det. Sen har jag redan avinstallerat flera expansionspaket och det blir liksom inte roligt att spela när man blir så begränsad, hehe. Sen har jag jobbat så sjukt mycket den senaste tiden. Hinner knappt träffa varken min familj eller mina vänner.
 
Men nu har det lugnat sig lite och jag tänkte försöka mig på att blogga lite mer. Jag saknar att spela Sims 3 hur mycket som helst! Sims 4 spelar jag ibland på min brors dator, så det kommer jag kunna uppdatera om då och då. Tänkte mig en 30-dagars utmaning och lite önskesimmar då och då, samt lite övrigt vad som händer och såklart lite downloadtips! Vad tycker ni om det? Om ni har några andra önskemål så får ni såklart komma med dem!
 



Lé Sofia!

Är så sjukt glad att du verkar börja igen! You go simmer!


Alex Sims

http://alexsims.blogg.se

Låter super i mina öron!

Svar: Super! :)
spacesims.blogg.se


Simsligt

http://simsligt.blogspot.com

Känner igen detta med att man tappar lusten när The Sims 3 laggar och bara gör sitt bästa för att inte samarbeta. Väldigt roligt att du kommer tillbaka i alla fall :) Har sett fram emot det!

Svar: Jaa, allting går så långsamt i spelet också. Vad roligt att du tycker det! :)
spacesims.blogg.se


Violassims

http://violassims.bliggplatsen.se

Ja dela gärna med dig av ditt Sims 4-spel! :D
tycker det är få som lägger upp om det och jag tycker det är ett roligt spel :) sedan äääääälskar jag ju dina simmar, bilder och berättelser så ;)

Svar: Vad kul att du tycker det! Tack så jättemycket :D
spacesims.blogg.se


Låter super! :) Fortsätter självklart att kolla in din awesome blogg.

Svar: Tack så mycket! :D
spacesims.blogg.se


SimsTi

http://simsti.webblogg.se

Detta låter superbra men jag har ett litet önskemål. Jag älskar att ta foton i sims men har inte så jättemånga posepacks till dom så det blir lite tjatigt. Skulle du kunna tipsa om några posepacks? Kram! ♥♥♥

Svar: Självklart! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5