Familjen Frontez 1.14 - Tonåring

2014



Elsa får hjälp utav Sun med sina läxor.
Elsa är med i scouterna, och hon visar ofta stolt upp sina medaljer som hon tagit!
Mumien dör av svält, men liemannen tycker det är så roligt att se på hennes olyckor så han återupplivar henne igen.
Så mumien får simma i poolen en stund och drunknar, men liemannen är så vänlig att han återupplivar henne igen. Efter det ger jag upp, hon får helt enkelt leva ett tag till.
Men tiden går fort och det var dags för Elsas födelsedag!
Och såhär ser hon ut, måste säga att hon har många drag från Sun men har ändå ett utseende som ser annorlunda ut, jag gillar henne i alla fall! Förresten står hon i deras halvfärdiga hobbyrum.
Jam växte upp till en vuxen katt!
Sen gjorde jag om Elsas rum, jag vet dock inte om jag blev speciellt nöjd med det. Men det får duga så länge!
Elsa fortsätter med målandet och har redan nått nivå fem! Dessutom skrev hon in sig i konstföreningen efter skolan.
Sun och Elsa kommer i alla fall riktigt bra överens och det är ju alltid trevligt!



-

Wcif Elsas kjol? :)

Svar: Här: http://pixicat.se/post/72686246402/skater-skirt-available-for-female-ya-a-and-teens :)
spacesims.blogg.se


Åh vad fin hon blev! Älskar denna utmaning :D

Svar: Ja, den är superrolig att spela! :D
spacesims.blogg.se


Rolo

http://simnation.blogg.se

Haha, du gör verkligen vad som helst för att bli av med den där mumien! Den måste ju ha egenskapen oturlig, då kan den ju bara dö av ålder..

Svar: Ja, hon hade egenskapen oturlig insåg jah senare :/
spacesims.blogg.se


Anonym

Hur gör mumien så fina tavlor? är det en mod? om det är det kan du länka dit :D

Svar: Skrev ett inlägg om mina mods igår, där jag nämde det, du hittar det här: http://thegrownupsarelying.blogspot.se/2010/10/sims-3-artistry-redux-replacements-for.html :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5