Framtidsfamiljen Orum

2014



Jag vet att jag har några familjer igång just nu, men det är mest för att jag spelar igenom både Semesterparadis och nu In i framtiden. Jag vet inte om jag kommer fortsätta med alla familjer, får se vad jag känner för längre fram helt enkelt! Okej, nog om det, jag var såklart tvungen att göra en ny familj för att prova In i framtiden, så det gjorde jag. Jag vet inte hur mycket ni vill läsa om In i framtiden, så ni får gärna kommentera om ni tyckte att det var för mycket av något eller för lite!
 
Här är Damien Orum (slumpade fram efternamnet, haha) som är en lite omgjord verision av den här simmen! Han har egenskaperna Våghals, Instabil, Perfektionist, Hetlevrad och Datorsnille. Jag bestämde mig för att ge en futuristisk frisyr till honom redan från början, frisyren är typ vad jag har sett fram emot mest.
Han flyttade i alla fall in i ett litet hus i Aurora Skies och eftersom att möblerna ingick hade han endast 185 simdaler kvar efteråt.
Det dök upp en konstig sak som lyste i Damiens trädgård, vilket han var tvungen att kolla lite närmare på!
Och ur saken kom det en man! Han hette Reser Nediti och han berättade att han var från framtiden, och att om Damien ville - kunde han få följa med dit! Fast Reser berättade också att hans tidsmaskin var sönder och att han behöver Kraftceller för att den ska fungera igen, men om Damien samlar in dem så skulle då gå att laga.
Damien visste inte vad han skulle tro, men när han nästan snubblade på en ganska stor grå och rund sak, ropade Reser glatt att det där var precis såna han letade efter. Så Damien samlade ihop några och gav till Reser som sa att Damien var välkommen till framtiden när han ville!
Men vad skadar det att försöka? Damien visste inte riktigt hur han skulle göra, men han började kliva in i ljuset. Sen blev det mörkt och så började marken under honom att skaka!
Och när Damien öppnade ögonen igen kände han inte alls igen sig, det här var inte Aurora Skies med sina små färgglada hus och vackra natur. Men Reser var där och välkommnade honom till Oasis Landing! Han berättade lite snabbt om staden, men sa sedan att han tyckte Damien skulle ta en titt själv.
Damien fick ett jetpack av Reser så att han lätt kunde ta sig runt i den lilla staden. Men att flyga runt med den var visst inte det lättaste.
Att landa var inte heller något som gick speciellt bra, men på något fantastiskt sätt så överlevde faktiskt Damien!
Sen åkte Damien ner några vånigar och hälsade på en plumbot! Han fick reda på en massa intressanta saker om plumbotar och även testa på att ändra plumbotens egenskaper.



ÄÄÄÄÄÄÄLLLSSSSKKKAAAARRR att läsa om framtidsfamiljer!

Svar: Vad roligt, hoppas du kommer gilla att läsa om Damien då! :D
spacesims.blogg.se


Meia Alva

http://simskaka.blogg.se/

Oja! Tack så mycket för all feedback!
Måste dock fråga hur du menar med mer personligt? :)


Svar: Jag menar något som gör att man känner igen eran blogg väldigt tydligt, det kan vara vad som helst som ni gillar! Jag tror att dem flesta känner igen mina simmar och att det är just mina simmar som kanske skiljer sig från andra simsbloggar, därför har jag lagt mycket fokus på dem :)
spacesims.blogg.se


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Framtidsfamiljer är mina favoritinlägg, då jag inte har spelet och fortfarande tvekar på om jag ska köpa det haha.

Och gud vilken snygg sim!

Svar: Super! Och tack så mycket, gillar han själv väldigt mycket, haha :D
spacesims.blogg.se


Felicia

Kul å läsa! :D och WCIF Damiens frisyr??

Svar: Det kommer med In i framtiden :)
spacesims.blogg.se


Meia Alva

http://simskaka.blogg.se/

Hos simmarna är det sjukt svårt att göra något personligt. För att Alva har inte laddat ner något eftersom hon använder sig av sina föräldrars dator och så, jag laddar ner för fullt just nu. dock tror jag alla gillar lite same style som jag :/

Har du några tips? :)
Måste ännu en gång tacka för feedbacken du gav oss! :)

Svar: Det behöver inte vara just simmarna, det kan vara vad som helst! Jag menar bara att när man klickar in sig på eran blogg ska man direkt veta att det är just ni! Förstår ni vad jag menar då? :)
spacesims.blogg.se


Meia Alva

http://simskaka.blogg.se/

Ja, tack så mycket för hjälpen. Nu ska jag och alva försöka tänka ut något här.. ;)

Svar: Varsågod! Alltid roligt att få hjälpa till :)
spacesims.blogg.se


Felicia

Sv; Haha, for real?! Oj, det såg verkligen inte ut som nåt som EA hade gjort... Attans då :)

Svar: Japp! Riktigt snyggt är det! :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5