PGC Generation 2 - Del 29

2014



Haddie berättade för Miraj (jag tror det är vad han heter) att hon var gravid och att han skulle bli pappa! Han tog det väldigt bra, nästa fråga var bara hur dem skulle gå vidare med sitt förhållande.
Familjen skaffade sig ett spa-bad, som Edric och Freja var snabba med att inviga!
Haddie och Miraj bestämde sig för att flytta ihop, så Miraj flyttade in till familjen.
Miraj ville förbereda sig så mycket som möjligt för bebisen och läste en graviditetsbok. Haddie som inte ville hamna efter på jobbet gjorde lite arbete hemma.
Eric har lagt ner en hel tid till med Zeka, som kan en massa trick.
Alla ser fram emot den lilla bebisen i Haddies mage, som växer för varje dag som går!
Hachiro bestämde sig för att skapa en profil på en onlinedejtingsida.
Så var det dags för Haddie att föda, Miraj tog med henne till sjukhuset.
Det visade sig att det inte var en bebis i Haddies mage, utan två! En pojke som fick namnet Inoke och en flicka som fick namnet Ismaela. Haddie och Miraj kände dock att de behövde flytta, så att deras lilla familj kunde få en egen start. Sagt och gjort, dagen efter flyttade de ut och några dagar efter det så gifte dem sig!
Edric hade en ledig dag så han och Freja besökte sommarfestivalen! De åkte rullskridskor tillsammans, vilket gick sådär.
Det var någon på festivalen som blev plötsligt sjuk och behövde en doktor, tur för henne att Edric var där!
Medans maken räddade liv gick Freja och köpte en solsprey-bränna, det blev dock inte så bra...
Hachiro gör bra ifrån sig inom journalismen och har redan blivit befodrad två gånger.
Edric som har varit vuxen ett bra tag, fick äntligen bli en gammal man.
Det var skolbal och Eric valde att gå själv, han hade en trevlig kväll och blev balens kung!
Dagen efter var det Erics födelsedag! Han är nu en fullvuxen ungdom och vi är inne på generation 3.
 
Så jag kan äntligen sätta igång tävlingen, det är några småsaker som ska fixas först, men förhoppningsvis kommer det ett inlägg imorgon!



Ellie

http://simsvegas.blogg.se

"Alla ser fram emot den lilla bebisen i Haddies mage, som växer för varje dag som går!"

Haha roligt, man är bara gravid i 3 dagar!
Gud vad jag älskar Haddie, HON ÄR SÅ FIN :D

Svar: Ja, men tre dagar är ju några dagar! :) Visst är hon? ^^
spacesims.blogg.se


Åh vad kul! Jag testar att ladda upp Aisha ikväll om det är okej :)


Åh vad kul! Jag testar att ladda upp Aisha ikväll om det är okej :)

Svar: Super! :)
spacesims.blogg.se


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Är så spänd inför denna tävling! Lycka till alla som är med!

Svar: Ja, det ska bli superroligt! :D
spacesims.blogg.se


Nu har jag testat att skicka henne igen :) Håller tummarna på att det funkar!

Svar: Ska pröva om en liten stund! :)
spacesims.blogg.se


Vanskiii

Hej detta har inget med inlägget att göra.

Jag har laddat ned massa skins, men där alla skinnen är så finns de inte! Rutan är ju för liten och jag vet inte om man kan bläddra ner eller hur man ska göra.
Om du fattar och vet hur jag ska göra så får du gärna svara! c:

Svar: Rutan är egentligen för liten, men om du håller musen över alla skins och scrollar, kommer du att kunna välja på resten :)
spacesims.blogg.se


Ellie

http://simsvegas.blogg.se

Kan du inte länka till Frejas hår? Den är såååå fin :D

Svar: Minns tyvärr inte vart jag har laddat ner det, men du kan kanske hitta det här: http://thed3n.blogspot.se/ eller här: http://beaverhausenx.tumblr.com/tagged/custom-content :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5