Min nya Berry-familj

2014



Eftersom jag inte spelat Sims på en månad så bestämde jag mig för att skapa en ny familj, jag kommer inte att spela någon challenge med den här familjen utan jag tänker helt enkelt spela lite som jag vill. Dock ville jag prova på att göra en berrysim, som kort och gott är en färgglad sim med ett fruktnamn. Så det här är Cerise CherrypieCerise är franska för körsbär, och hennes färger är lila och blå-grön! Hon har egenskaperna Diva, Familjeinriktad, Hopplös Romantiker, Oturlig och Prydlig. Hon har precis flyttat in i Starlight Shores och hennes livsönskan är att bli en berömd sångare, så det är vad hon kommer att få göra karriär i. Jag hoppas ni ser fram emot av att få se mer utav Cerise!



Cherry

http://chesims.blogspot.se

Gud vad söt hon är! :3

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se


borntosims

http://borntosims.forme.se

Åååh vad söt! Dör lite här :D

Svar: Haha, tack :)
spacesims.blogg.se


Vera

Hej! Vilkn en söööt berrysim du har gjort! Jag undrar vart du har fått tag på hudtonen hon har?

Svar: Tack! Det kommer jag tyvärr inte ihåg :/
spacesims.blogg.se


Hej! Vad är en "berrysim" och finns det någon utmaning? Har inte riktigt förstått det där med en berryfamilj än, hehe. ;)

Svar: Näe, vad jag förstår så är det bara en färgglad sim med ett frukt namn :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5