Familjen Frontez 2.6 - Kärleksdagen

2014



Väl hemma i Apploosa Plains skrev Elsa in sig som arkitekt.
Och nästa dag kom Danny på besök så Elsa passade på att fråga om han ville flytta in, det ville han inte först men efter lite övertalning gick det!
Deras sovrum, som är ett utbyggt rum på övervåningen! Inget speciellt egentligen, jag hade inga idéer och familjen hade inte så mycket pengar.
Dannys livsönskan är att bli en mästertjuv, så han börjar jobba i den kriminella karriären!
Eftersom det var söndag hade Elsa inget jobb, så hon ägnade dagnen åt att måla men det gjorde också så hon nådde nivå två inom arkitekt-yrket!
Nästa dag var det dags att jobba på riktigt, Elsa fick renovera sitt första hus och jobbade med några ritningar.
På kärleksdagen besökte Elsa och Danny vårfestivalen!
Ingen kärleksdag utan ett frieri, såklart sa Elsa ja! Egentligen ville jag att Elsa skulle fria, men jag tror att Danny hade sagt nej, så de får helt enkelt byta efternamn när de har gift sig!
Elsa jobbar på och det går framåt, hon har redan nått nivå tre i sitt yrke!
Sen var det dags för Sun att fylla år! Hon har inte uppfyllt sin livsönksan än, men med lite hårt slit med karisman så kan hon nog också göra det.



Rolo

http://simnation.blogg.se

Älskar verkligen tavlorna Elsa målar :D

Svar: Ja, de är superfina! :)
spacesims.blogg.se


Violassims

http://violassims.bloggplatsen.se

Det är den som frågar om de ska gifta sig som behåller sitt efternamn! Så se till att det är Elsa som gifter sig med Danny :D

Svar: Aha, jag trodde det var den som friade :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5