Lite små ändringar

2014



Jag tänkte göra några små ändringar i min simtävling,vinnaren av varje tema kommer presenteras på måndagar, så att det finns tid att rösta. Men jag kommer istället berätta temat för nästa vecka i samband med att veckans bidrag presenteras (alltså på lördagar). Så imorgon 14.00 presenteras vinnaren och den som åker ut, och det nya temat för denna veckan är Fantasy! Jag ber om ursäkt för att jag ändrar mig så här mitt i allt, men har funderat ett tag över hur jag skulle lägga upp det så att det finns tid att rösta och så att de som är med i tävlingen får reda på temat i tid.
Reglerna är:
- Skicka in minst 1 bild som ni tagit på eran sim med temat fantasy. Bilderna ska mejlas till mig ([email protected]), ni får såklart lov att visa dem på erna blogg, men ni måste också mejla dem till mig.
- Om ni vill får ni skriva en förklaring och hur ni tänkt, men det är inget måste.
- Skickar man inte in nya bilder kommer förra veckans bilder att användas för din sim.
- Bilderna måste skickas in senaste 10.00 den 5/4 (på lördag). Sen kommer alla bidrag att visas 14.00.
- Det är helt okej att ändra kläder, frisyrer och smink hur ni vill.
Har ni några frågor så lämna bara en kommentar! Lycka till!
 
 



Violassims

http://violassims.bloggplatsen.se

Åh vad bra, då kanske Isadora fortfarande har en chans att vara kvar! :3


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Toppen!! Bara en fråga ang. temat: Anser du att sagor räknas in i fantasy-genren? :3

Svar: Japp det tycker jag! Allt som är en liten twist på verkligheten passar väl bra! :)
spacesims.blogg.se


Emelie

http://canavan.blogg.se

Jag har tänkt lite på temat och jag undrar... Om man översätter det till svenska blir det ju fantasi.. Kan man ta något som är MIN fantasi?
Ang. svaret på kommentaren över, ska det vara twist på det ''allas'' liv eller räcker det om det är en twist på mitt liv? Haha, rörig panna är jag..
Alltså enkelt: Måste det handla om sagor, älvor osv? =)

Svar: Det handlar ju mycket om att tolka det själv, så jag ger er ganska lösa tyglar, haha. Alltså är det helt okej att du tolkar din fantasi, så det måste inte handlar om sagor och älvor och allt sånt :)
spacesims.blogg.se


Rolo

http://simnation.blogg.se/

Har en fråga: kommer det på något sätt räknas om man vinner en deltävling?

Svar: Ja, det kommer att påverka slutresultatet, kommer skriva mer om det i ett inlägg :)
spacesims.blogg.se


Emma (simssdream.blogg.se

http://simssdream.blogg.se

Vad kul med fantasy! Jag hoppas att det kommer gå bättre för mig denna veckan... Har bara en fråga, får man byta simmens skin?

Svar: Ja det får man lov att göra! :)
spacesims.blogg.se


Cherry

http://chesims.blogspot.se

Haha, gud vad många frågor det blir! Undrar om det fortfarande går att skicka in många bilder, alltså över tre? :D

Svar: Ja, det går bra, dock kommer endast 3 bilder visas :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5