Önskesim #23 - Lane Miller

2014



Biografi:  Lane var den populära tjejen i skolan där hon gick. Alla ville vara hon, alla killar drömde om att få vara hennes pojkvän, men hon har alltid tyckt att något saknas. Hennes mamma dog när Lane var liten och hennes pappa var en mäktig affärsman som fick ihop mycket pengar, men han hade inget intresse för Lane. Efter studenten flyttade hon till Lucky Palms från Bridgeport där hon drömmer om att jobba med mat.
Utseende: Ganska mjuk näsa men lite hård, ganska stora ögon (det ska synas så det blir fint inte riktigt stora ögon), fylliga läppar, lite markerade kindben, inte så runt ansikte. Blond, lite mörkare blond men ljusa slingor, blåa ögon.
Stil: Hon ska ha söta men snygga tröjor, hon gillar söta klänningar och gillar jeans. Modern stil.
Hur jag tänkte mig simmen: Jag var lite stressad när jag gjorde den här simmen, så det blev inte superbra. Men jag bestämde mig för att dela med mig av henne i alla fall. Jag tror inte jag prickade stilen som personen som önskade tänkte sig. Jag gick mer åt det moderna än söta hållet. Men svart och vitt är snyggt och jag hoppas ni gillar henne i alla fall!
 
 Vardagskläder | Finkläder | Pyjamas | Idrottskläder | Badkläder | Ytterkläder



simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Åh vad fin! Var är hennes vardagskjol ifrån? :D

Svar: Tack! Jag kommer tyvärr inte ihåg var jag laddade ner den :/
spacesims.blogg.se


Cherrys Sims

http://chesims.blogspot.com

Vad är det du säger? Inte så Superbra?? Tycker hon är jättefin ;)
Skulle du förresten vilja göra ett länkbyte?

Svar: Haha, tack! Visst kan vi göra det, länkar dig direkt! :)
spacesims.blogg.se


Rolo

http://simnation.blogg.se

Älskar kattklänningen i finkläder :D

Svar: Ja, den är supersöt, och så är det ju en katt på! ^^
spacesims.blogg.se


WCIF hennes tröja?

Svar: Det kommer jag tyvärr inte ihåg :/
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5