Simtävling - Tema Disney

2014



Nu är det alltså dags för näst sista röstningen, temat är Disney och det är bara tre simmar kvar. Nästa vecka blir alltså final-veckan och jag tänkte bara berätta att vinnaren kommer vara den som fått flest röster i alla teman, så det kommer vara en röstning även då, men även om en utav simmarna vinner då är det inte säkert att just den simmen vinner. I alla fall temat för nästa vecka är valfritt, jag är helt slut på idéer och för att det inte ska bli något tråkigt, så får man alltså göra vad man vill helt enklet. Så nu har finalisterna chansen att visa vad de kan göra bäst helt enkelt!
 
Clara "Carazy" Lotus av Rolo
Motivering: Jag hade väldigt svårt med vad jag skulle göra denna vecka, bland annat på grund av att simslusten är helt borta. Tillslut fick jag ihop något, istället för att ge mig helt enkelt. Bilderna föreställer Merida ur filmen Modig, skapad av Disney. 
 
Elodie Kinsley av Cherry's Sims
Motivering: Denna vecka har varit väldigt jobbig att fixa bilder till, eftersom Sims kraschade och jag först fick försöka få igång det och sedan vänta en halvtimme bara för att öppna CAS. Men jag gjorde det bästa jag kunde av situationen och fick till slut till dessa bilder. De föreställer tre olika Disney prinsessor som jag tycker om. Mulan, Snövit och Jasmine. Hoppas att ni tycker om bilderna och att ni tycker att jag är värd att gå till final :)
 
Gretchen Starr av Summersims
Motivering: Enda sen jag var liten har jag älskar Den lilla sjöjungfrun, så för mig var det ganska självklart att göra Ariel. Första bilden föreställer den mest klassiska bilden på Ariel, när hon sitter på stenen. De andra två är när Ariel räddar Eric ur vattnet, och när Ursula tar Ariels röst i utbyte att Ariel ska få ben. 
 
Vilken av simmarna denna veckan var din favorit?
  
pollcode.com free polls 



Åh alla är så bra :D


Emelie

http://canavan.blogg.se

Förlåt att jag inte hörde av mig eller något efter förra omgången! Men jag har varit utan dator och mitt liv har varit kaos. Kunde därför inte göra några mer bilder eller dra mig ur!

Svar: Vad tråkigt att höra, hoppas det blir bättre snart!
spacesims.blogg.se


Sara, Simsdeluxe

http://simsdeluxe.se

Blir bara svårare och svårare att rösta. De är himla duktiga allihop! Blir en tuff final.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5