Vinnaren!

2014



Okej då var det alltså äntligen dags att utse vinnaren i simtävlingen. Och vinnaren är Gretchen Starr av Summersims med 278 poäng! Grattis! Dock var inte Elodie Kinsley av Cherry's Sims långt efter med 224 poäng. Jag har ju inte skrivit vad priserna är men det tänker jag berätta nu, såklart.
 
1a. plats - Valfritt föremål/valfria föremål från Store värda 500 simpoints och dessutom en himla massa publicering och läsare för den som har en simsblogg (vilket båda finalisterna har).
 
Jag har inte planerat in någon tävling just nu, men om ni har några idéer är det såklart välkommet! Sen får vi inte glömma att kolla igenom att Gretchens bidrag!
 
 



Cherry

http://chesims.blogspot.se

Grattis Summer! Alla dina bidrag har varit så välgjorda och fina och tycker verkligen att du är väl värd segern :D


SummerSims

http://summersims.blogg.se/

Åh tack för alla röster allesammans! :D Det har verkligen varit jättekul att vara med, och alla som har vart med har gjort ett fantastiskt jobb! :) Jag mailar dig Fredrika om vad jag vill ha från store :)


Linnea

Stort grattis, välgjorda bidrag som Cherry tyckte å ingen dålig silvermedaljör heller! Har varit sjukt roligt att följa med denna tävling och rösta.


Elve

Alltså nu fattar jag inte... Hur kan Cherrys sims Elodie Kinsley komma tvåa om hon fick mest röster?

Svar: Det fick hon inte?
spacesims.blogg.se


Elve

Vilken av simmarna denna veckan var din favorit?Selection Votes Elodie Kinsley 63%60 Gretchen Starr 37%35 95 total - See more at: http://poll.pollcode.com/81267879_result?v#sthash.VMHKcI8J.dpuf

Öh jo

Svar: Jag skrev att jag skulle lägga ihop deras sammanlagda poäng och då fick Gretchen högre än Elodie.
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5