Blog Sims 4 Challenge - Andra Utmaningen

2014



Detta är ett samarbete med The Sims.
 
Igår släppets äntligen The Sims 4! Och jag har själv redan provat att spela det, och jag måste säga att jag var väldigt överraskad, speciellt över hur bra det fungerar på min dator. Men nog om det för tillfället, den andra utmaningen var att skapa det snyggaste/mysigaste rummet.
 
Min tanke var att skapa ett mysigt sovrum kombinerat vardagsrum, jag gillar färgerna blå och grön väldigt mycket, och dessutom älskar jag saker gjorda av trä - vilket det finns gott utav i rummet! Själv skulle jag tycka det vara supermysigt att bädda ner mig i sängen med en bra bok, en kopp te och med Ed Sheeran's nya skiva i bakgrunden. För att rösta på mitt rum klickar ni in er här!



I :3

Supersynggt!

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se


Simsly

http://simsly.bloggplatsen.se/

Vad fint!

Svar: Tackar! ^^
spacesims.blogg.se


Johanna, JingleSims

http://jinglesims.blogspot.se

Jättefint rum!

Vill du göra ett länkbyte med mig? :)

Svar: Tack! Visst, lägger in en länk direkt :)
spacesims.blogg.se


Alma

Vilken dator använder du?

Jättefint rum förresten! Älskar din blogg <3<3

Svar: Använder en gammal hp, och tack så mycket! :)
spacesims.blogg.se


Kaka - Simsing

http://simsing.blogg.se

Hur mysigt som helst ju! Skulle gärna vilja se mer TS4-inlägg av dig :D

Svar: Tack så mycket! :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5